Новини Одеси та Одеської області

Ремонт вулиці Черняховського: як це було і що змінилося?

Ремонт вулиці Черняховського: як це було і що змінилося?

Рік тому, 16 листопада, в Одесі закінчили реконструкцію вулиці Черняховського. Пропонуємо згадати як це було, на що чекали одесити і що вийшло в реальності.

Як все починалося?

Вперше про реконструкцію вулиці Черняховського заговорили у листопаді 2020 року , після того, як на сайті електронних закупівель Prozorro Одеська міськрада опублікувала відповідний документ. У ньому йшлося, що Управління дорожнього господарства шукає підрядника, який відремонтує 19,5 тисяч квадратних метрів дорожнього покриття на вулиці Черняховського до кінця 2021 року. На роботи готові були виділити понад 40 мільйонів гривень . Згідно з умовами тендеру, підрядник має:

  • повністю замінити асфальтове покриття проїжджої частини;
  • укласти на тротуарах сучасну плитку;
  • встановити на перехрестях пандуси із тактильною плиткою;
  • зробити перильні огородження біля дороги;
  • розширити проїжджу частину;
  • облаштувати «кишені» для громадського транспорту;
  • встановити два нових зупинних комплекси;
  • покращити мережі зливової каналізації;
  • перенести опори зовнішнього освітлення та контактної мережі;
  • нанести нову дорожню розмітку та розмістити нові дорожні знаки.

вулиця Черняховського в Одесі до ремонту

У чому була проблема вулиці Черняховського?

Серед одеситів навіть виникли суперечки про те, наскільки потрібна реконструкція вулиці за таку «кругленьку» суму. Хтось підтримав ідею міськради, а хтось не бачив жодної потреби у задуманому ремонті:

Любов Степанівна, 78 років:

— Усе залежить від того, що мають намір ремонтувати на цій вулиці. Краще звернули б увагу на тротуар по вулиці Тенистій.

Давид, 20 років:

— Я не бачу на вулиці якихось глобальних проблем. На мою думку, не вистачає пішохідних переходів і один світлофор не працює.

Олексій, 65 років:

Реконструкцію вулиці, можливо, і треба робити, особливо розширити дорогу. Тут машин багато, а дороги не розраховані на таку кількість.

Валентина Олександрівна, 80 років:

— От як її якось прикрасять, зроблять інакше, вона буде видна, тоді треба.

Ірина Степанівна, 60 років:

Мені дуже не подобаються будинки на цій вулиці, ці балкони, під’їзди. А ось саму вулицю, її дорогу та тротуари можна залишити і в такому вигляді.

Вікторія, 19 років:

— Вся Слобідка заслуговує на більшу увагу, а ця вулиця нічим не примітна.

Марія, 16 років:

— На багатьох ділянках нерівна дорога, досить вузькі тротуари з огляду на те, що машини весь час на них паркуються.

Володимир, 26 років:

  • Як на мене, розширювати дорогу нема рації, адже не залишиться місця для пішохідної зони. А ось оновити покриття варто.

І справді, на листопад 2020 року стан вулиці Черняховського був не таким уже й жахливим: дорожнє полотно та тротуар перебували в непоганому стані, була потрібна лише заміна на деяких ділянках. Однак через велику кількість автомобілів часто виникали пробки. У міськраді цю проблему мали намір вирішити за рахунок «кишені» для громадського транспорту. Крім цього, були несправні світлофори, а також помічені водії, які порушували правила руху та паркувалися, де завгодно.

Вулиця Черняховського до ремонту.

День, коли все почалося: скандали та інтриги

3 березня 2021 року на вулиці Черняховського стартував капремонт , який планували закінчити в серпні. Все почалося з демонтажу старого дорожнього покриття та бордюрів. Роботою зайнялася будівельна фірма “Ростдорбуд”, яка, за чутками, належить Геннадію Труханову. Вже за кілька днів після початку ремонту, на міськраду та підрядників обрушився перший скандал. Одеський активіст та керівник громадської організації «ВелоВектор» Олександр Прохоров заявив, що капітальний ремонт вулиці проводиться без влаштування велосипедних доріжок , тоді як цього вимагають нові державні будівельні норми (ДСП). Це змусило міськраду внести до проекту облаштування вулиці зміни .

Роботи з реконструкції вулиці йшли повільно. До середини липня 2021 року робітники лише почали укладати тротуарну плитку. А через місяць, у серпні, на тлі будівельних робіт знову дозрів скандал. Цього разу велоактивіст Олександр Прохоров порушив питання безпеки. Виявляється, з проекту реконструкції прибрали «антикармани» — спеціальні виступи тротуару на проїжджу частину, які дають змогу громадському транспорту під’їжджати до зупинки, але заважають хаотично паркуватися автомобілям. Сьогодні, проїхавши вулицею Черняховського, ми можемо побачити, що «антикармани» у проект повернули.

У жовтні 2021 року ремонт вулиці продовжувався. Будівельники займалися облаштуванням велодоріжок та асфальтобетонним покриттям дороги . До цього вже було покладено нижній шар асфальту, по всій вулиці викладено новий бордюрний камінь, замінено опори зовнішнього освітлення, облаштовано мережу зливової каналізації, а люки колодязів виведені на проектні позначки .

Здавалося б, що будівельні роботи добігають кінця, але у міськраді заявили, що хочуть модернізувати вулицю та встановити на ній модні LED-світлофори за 5 мільйонів гривень. У чому користь цього пристрою було незрозуміло. Однак, депутати стверджували, що так треба! Такі світлофори встановлені в одному з найбільш завантажених транспортом міст світу Мумбаї. Вони нібито рятують від заторів на дорогах і посилюють безпеку в туманний, дощовий чи нічний час. А ось депутат міськради, голова транспортної комісії Петро Обухов повідомив, що ці LED-світлофори «цілком марні» з погляду безпеки і не позбавлять вулицю від пробок.

Модні LED-світлофори “Як у Мумбаї” – одне з найпомітніших та найскандальніших нововведень на вул. Черняховського.

Стоп, робота! Грошей на ремонт не вистачає!

Після новини про те, що одеську вулицю прикрасять новомодними світлофорами, міськрада оголосила, що на ремонт не вистачає грошей. Необхідно вкласти ще 16,5 мільйонів гривень. Згідно з опублікованими документами на сайті Prozorro, за ці гроші потрібно закінчити капітальний ремонт тротуарів, облаштувати газони, висадити 100 дерев і чагарників, а також нанести розмітку, виділити велодоріжок і встановити 100 дорожніх знаків, нові LED-світлофори і укласти LED-бруківку. Потрібну суму на ремонт відповідно виділяють.

Ремонт вулиці Черняховського закінчили: що сталося?

Нарешті 16 листопада 2021 року Одеська міськрада повідомила про те, що реконструкцію вулиці Черняховського офіційно закінчили . З великими труднощами мерія виконала всі свої обіцянки: замінили покриття проїжджої частини та тротуарів, зробили велодоріжки, встановили бетонні болларди (споруди для запобігання хаотичному паркуванню), обладнали перехрестя пандусами та тактильною плиткою, перенесли опори назовні. кишені для паркування пристосували під паркування машин уздовж вулиці. Крім того, навпроти виїзду з «Макдональдсу» на подвійний суцільний встановили спеціальний бордюр-розділювач для смуг руху, розмітили новий нерегульований пішохідний перехід між вулицями Тінистої та Говорова, а зупинки тролейбусів виділили як невеликі смуги громадського транспорту. Також виділили автомобільні смуги для об’їзду, а у велодоріжки вмонтували лампочки на сонячних батареях. На вулиці Черняховського навіть почали працювати муніципальні інспектори – вони штрафують за паркування “ялинкою”.

У соціальних мережах одесити активно обговорювали результати ремонту. Усі зміни вони оцінювали позитивно, але й критично налаштовані городяни:

– Це кайф. Їхати і не боятися, що тобі якийсь недбайливий водій влетить у спину. Сподіваюся, колись основні веломаршрути матимуть такий вигляд, – Написав велосипедист Дмитро Камбур .

– На жаль! Тепер ще довше стоїш у пробці на Черняховського, милуючись гарним ремонтом вулиці, – пише Надія Вершигора.

  • Все добре, тільки делініатори треба було б поставити зі світловідбиваючими смугами, щоб їх чітко було видно вночі. А то якийсь «наїзник» їх може не побачити і наробити лиха, – вважає Роман Омельченко.

Роботи щодо вдосконалення вулиці Черняховського тривали аж до початку війни. Так, у лютому 2022 року робітники встановили додаткові обмежувачі (металеві стовпчики), які не дозволяють водіям заїжджати на тротуари.

Жодного дня без казусу

Здавалося б, що після капітального ремонту на вулицю Черняховського чекає нове життя. Але не тут було. Місцеві жителі стали відзначати, що через п’ять днів після завершення реконструкції, світильники на сонячних батареях біля велодоріжок вже не працювали в темний час доби . А за кілька тижнів «прихворів» новомодний світлофор за 5 мільйонів гривень: замість того, щоб при зміні сигналу міняти червоне світло на зелене, смуги весь час світяться жовтим кольором . До того ж горе-водії, які досі не навчилися паркуватися правильно, стали ламати антипаркувальні огорожі . Та й пробки чомусь не «розсмокталися». В одеській мерії дійшли висновку, що в цьому винен «Макдональдс». Нібито через наплив відвідувачів у кафе на вулиці продовжують виникати пробки та аварійні ситуації. Ще в грудні 2021 року Геннадій Труханов заявив, що ліквідувати всі порушення на 5-й станції Великого Фонтану «Макдональдсу» доведеться власним коштом.

Як це було: хронологія ремонту вул. Черняховського

1 листопада 2020 року

В Одеси планують капітальний ремонт вулиці Черняховського

( https://odessa-life.od.ua/news/v-mjerii-odessy-gotovy-vylozhit-40-millionov-na-remont-ulicy-chernjahovskogo )

Вперше про реконструкцію вулиці Черняховського заговорили у листопаді 2020 року. Тоді Одеська міськрада повідомила про те, що на вулицю чекає капітальний ремонт і на це вони готові виділити понад 40 мільйонів гривень. Пізніше інформацію було опубліковано на сайті електронних закупівель Prozorro. Замовником торгів виступало Департамент шляхового господарства. Згідно з умовами тендеру, підрядник мав відремонтувати 19,5 тисячі квадратних метрів дорожнього покриття вулиці до кінця 2021 року, а також:

  • повністю замінити асфальтове покриття проїжджої частини;
  • на тротуарі укласти сучасну плитку;
  • встановити на перехрестях пандуси із тактильною плиткою;
  • зробити перильні огородження біля дороги;
  • розширити проїжджу частину та облаштувати «кишені» для громадського транспорту;
  • встановити два нових зупинних комплекси;
  • покращити мережі зливової каналізації;
  • перенести опори зовнішнього освітлення, а також контактної мережі;
  • нанести нову дорожню розмітку та розмістити нові дорожні знаки.

6 листопада 2020 року

Опитування серед одеситів: чи потрібний ремонт на Черняховського?

( https://odessa-life.od.ua/article/odesskie-ulicy-nuzhen-li-remont-na-chernjahovskogo-opros-foto )

Після такої новини серед городян виникли суперечки про те, наскільки потрібна реконструкція вулиці Черняховського за таку «кругленьку» суму. Журналісти «Одеського життя» вирушили на Черняховського, щоб подивитися в якому стані знаходиться вулиця та дізнатися про думку одеситів про капітальний ремонт. І як показало наше опитування, воно було найрізноманітнішим: хтось підтримав ідею міськради, хтось запропонував інші варіанти реконструкції, а хтось зовсім не бачив потреби у задуманому ремонті.

3 березня 2021 року

Нарешті розпочався ремонт вулиці Черняховського.

( https://odessa-life.od.ua/news/v-odesse-nachali-kapitalno-remontirovat-ulicu-chernjahovskogo )

І ось через чотири місяці в березні 2021 року в Одесі стартував ремонт вулиці. Все почалося з демонтажу старого дорожнього покриття та бордюрів. У мерії знову нагадали яка саме реконструкція чекає на вулицю, і повідомили, що ремонт планують завершити до кінця серпня 2021 року.

10 березня 2021 року

На Черняховського забули про велосипедні доріжки

( https://odessa-life.od.ua/news/remont-odesskoj-ulicy-chernjahovskogo-o-velosipednyh-dorozhkah-zabyli )

А через кілька днів після початку реконструкції вулиці на підрядників обрушився перший скандал: «Капітальний ремонт вулиці Черняховського проводиться без влаштування велосипедних доріжок, тоді як цього вимагають нові державні будівельні норми (ДСН)», — заявив одеський активіст та керівник громадської організації «ВелоВектор» Олександр Прохоров. Це «звинувачення» змусило міськраду передати план реконструкції всієї вулиці та внести до проекту облаштування велодоріжок. (https://odessa-life.od.ua/news/odesskie-aktivisty-otstojali-velodorozhki-na-obnovlennoj-ulice-chernjahovskogo )

19 липня 2021 року

Як просувався ремонт вулиці Черняховського?

( https://odessa-life.od.ua/news/kak-v-odesse-prodvigaetsja-remont-ulicy-chernjahovskogo-fotoreportazh )

Минали тижні, а ремонт на вулиці Черняховського все не закінчувався. Тоді журналісти «Одеського життя» знову вирушили на ревізію, щоб дізнатися, як справи з капітальною реконструкцією. Зрештою ми побачили, що до середини липня на вулиці робітники тільки укладали плитку. Все це проходило паралельно руху міського транспорту, що, до речі, ускладнювало проїзд, особливо в годину пік.

16 серпня 2021 року

Скандальна нововведення на Черняховському

( https://odessa-life.od.ua/news/v-odesse-na-chernjahovskogo-pojavilos-sovkove-novshestvo-chem-nedovolen-lider-velovektora-foto )

На календарі вже була середина серпня, і ремонт вулиці Черняховського, за ідеєю, повинен добігати кінця. Але тут лідер громадської організації «ВелоВектор» Олександр Прохоров знову порушив скандальне питання і цього разу про безпеку. Виявляється, з проекту реконструкції вулиці прибрали передбачені «антикармани» — спеціальні виступи тротуару на проїжджу частину, що робляться на пішохідних переходах, перехрестях та зупинках громадського транспорту. Вони призначені для зручності та безпеки пішоходів, а також для запобігання паркуванню автомобілів у заборонених місцях: «За чутками, деякі чиновники дуже високого рангу не зрозуміли, що таке «антикармани» і для чого вони робляться, і наполягли робити «по-старому». Сподіваюся, що це чутки чи просто якась помилка і її виправлять», — заявив Прохоров на своїй сторінці у «Фейсбуці».

19 серпня 2021 року

Коли закінчиться ремонт на вулицях Черняховського?

( https://odessa-life.od.ua/news/remont-odesskoj-ulicy-chernjahovskogo-chto-izmenilos-za-mesjac-fotoreportazh )

За кілька днів після скандалу з «антикишенями» журналісти «Одеського життя» знову вирушили на вулицю Черняхівського. Однак капітальний ремонт ніяк не йшов до завершення, він був у розпалі: на той час робітники займалися тільки заміною опори зовнішнього освітлення, а плиткою вимощена була лише частина тротуару, решта була розрита.

27 вересня 2021 року

На Черняховського облаштують велодоріжки

( https://odessa-life.od.ua/news/na-chernjahovskogo-obustraivajut-velodorozhki-uzkie-zato-vydelennye )

У вересні ремонт вулиці Черняховського також тривав. На цей раз будівельники були зайняті облаштуванням велодоріжок, правда тільки з непарного боку вулиці. Вже тоді було зрозуміло, що майбутні доріжки будуть вузькими, трохи ширшими за метр, зате відокремленими від основного тротуару мощенням.

8 жовтня 2021 року

Вулицю Черняховського перекривають

( https://odessa-life.od.ua/news/odesskuju-ulicu-chernjahovskoho-perekrojut-na-vyhodnye-video )

На початок жовтня на сайті міськради вперше з’явилася інформація про те, що найближчим часом вулицю Черняховського повністю перекривають. Це пов’язано з проведенням робіт із капітального ремонту асфальтобетонного покриття дороги. До цього на дорозі вже було покладено нижній шар асфальту, а протягом усієї вулиці викладено новий бордюрний камінь, замінено опори зовнішнього освітлення, виконано пристрій мережі зливової каналізації, люки колодязів виведено на проектні позначки.

12 жовтня 2021 року

На Черняховського з’являться новомодні LED-світлофори

( https://odessa-life.od.ua/news/na-odesskoj-ulice-chernjahovskogo-pojavjatsja-novomodnye-led-svetofory-no-izbavjat-li-oni-ot-zatorov )

І ось через пару днів, входу до реконструкції вулиці, наша мерія вирішила модернізувати її та встановити модні LED-світлофори за 5 мільйонів гривень. У чому їхня користь — особливо було незрозуміло. Однак, депутати стверджували, що так треба! Такі новомодні світлофори встановлені в одному з найбільш завантажених транспортом міст світу Мумбаї. Вони нібито рятують від заторів на дорогах і посилюють безпеку у туманний, дощовий або темний час доби.

15 жовтня 2021 року

На ремонт Черняховського не вистачає грошей

( https://odessa-life.od.ua/news/malenko-ne-hvatilo-kapremont-odesskoj-ulicy-chernjahovskogo-podorozhal-pochti-na-17-millionov )

І тут після новини про те, що нашу вулицю прикрасять новомодними світлофорами, міськрада оголошує, що йому не вистачає грошей. Точніше капітальний ремонт вулиці Черняховського вимагатиме вкладення ще на 16,5 мільйонів гривень. Відповідний тендер на закупівлю додаткових робіт та матеріалів було опубліковано на сайті Prozorro. Згідно з опублікованими документами, необхідно було закінчити капітальний ремонт тротуарів, облаштувати газони, висадити 100 дерев та чагарників, а також встановити розмітку, велодоріжку та 100 дорожніх знаків, нові LED-світлофори та укласти LED-бруківку. Також планується заміна мережі для електротранспорту, оновлення вуличного освітлення та системи злив. А всі раніше виділені кошти, понад 40 мільйонів гривень, нібито вже витрачені.

20 жовтня 2021 року

Що не так з ремонтом на Черняховському?

( https://odessa-life.od.ua/article/remont-na-chernjahovskogo-chto-zaplanirovano-i-chto-ne-tak-foto )

Середина жовтня – реконструкція вулиці Черняховського триває. Багато вже було зроблено, але ще далеко не все. Проте одесити вже оцінювали результати роботи та ділилися своїми враженнями у соціальних мережах. Як завжди, одні висловлювали невдоволення, інші, навпаки, раділи змінам. Реакцію місцевих жителів дивіться на засланні.

9 листопада 2021 року

На Черняховського запрацювали обіцяні LED-світлофори

( https://odessa-life.od.ua/news/v-odesse-zarabotali-obeshhannye-led-svetofory-na-chernjahovskogo-foto-video )

І ось в Одесі на вулиці Черняховського нарешті заробили «золоті» за ціною LED-світлофори, майже такі, як у Мумбаї. У понеділок, 8 листопада, пристрої з підсвічуванням кілька годин тестували, а ближче до вечора вимкнули. Тим часом цю ініціативу підтримали не всі. Так, депутат міськради, голова транспортної комісії Петро Обухов упевнений, повідомив, що новомодні світлофори «цілком марні» з точки зору безпеки і не позбавлять вулицю від пробок.

12 листопада 2021 року

На Черняховського заборонили паркуватися «ялинкою»

( https://odessa-life.od.ua/news/na-odesskoj-ulice-chernjahovskogo-zapretjat-parkovatsja-jolochkoj-foto )

https://odessa-life.od.ua/news/v-odesse-na-chernjahovskogo-pojavilos-neprijatnoe-novshestvo-dlja-neradivyh-voditelej-foto

На нещодавно реконструйованій вулиці з’явилися свої «закони»: паркувальні інспектори збираються штрафувати водіїв, що побрукують «ялинкою». Такий тип паркування було заборонено по одній стороні вулиці (на якій знаходиться супермаркет «Сільпо»), там після реконструкції встановили спеціальні знаки, що вказують, що авто мають бути припарковані паралельно до краю проїжджої частини. Через рік після ремонту, водії досі дотримуються цього правила.

14 листопада 2021 року

Що ще нового на вулицях Черняховського?

( https://odessa-life.od.ua/news/udivitelnaja-ulica-chernjahovskoho-chto-eshhe-tam-novogo )

І ось, нарешті, ремонту по вулиці Черняховського добіг кінця. Там вже запустили повноцінний рух, окрім цього з’явилося багато дорожніх новинок: гігантські LED-світлофори, делініатор між зустрічними смугами. Головне, що велопедисти були в захваті від нової велодоріжки.

16 листопада 2021 року

Реконструкцію вулиці Черняховського офіційно закінчили

( https://odessa-life.od.ua/news/rekonstrukciju-ulicy-chernjahovskogo-zakonchili-oficialno-chto-tam-sdelali-osobennogo )

Вночі, на 16 листопада, робітники завершили останні роботи з тротуарної частини на вулиці Черняховського. Вранці вся вулиця вже була повністю відкрита для автомобілістів, велосипедистів та пішоходів. Таку заяву зробив директор муніципального департаменту транспорту та зв’язку Сергій Тетюхін на своїй сторінці у Фейсбуці. За його словами, вона нібито стала

Безпечною –

Доступний –

Мобільній — упорядкували рух пішоходів, велосипедистів, автомобілів та громадського транспорту.

Пішоходи за рахунок бетонних «боллардів» отримали можливість безперешкодно пересуватися тротуарами, а не планувати шлях між автомобілями. Доставимо антипаркувальні стовпчики та паркування на тротуарі буде в принципі не можливе. Двері автомобіля з боку пасажира можна вдарити об «боллард», якщо не думати. Хоча важко знайти паркування, де можна двері відчиняти повністю. Будьте обережні, бережіть двері та нерви!)

Безпека

Велодоріжки. Багато критиків від автомобілістів. Друзі, невже вам подобаються постачальники, які снують у дорожньому потоці. Вже сьогодні велосипедисти отримали можливість безпечно пересуватися Черняховським.

Існує поняття шкільна мобільність. Діти можуть безпечно дістатися до школи №56 пішки або велосипедом.

Громадський транспорт, організовані безпечні під’їзди до зупинок, що не блокують рух транспортних потоків. Контактну мережу сьогодні переставили ближче до зупинок.

За рахунок звуження смуг руху обмежили для водіїв можливість хаотичного маневрування та заспокоїли швидкість транспортного потоку.

Доступність та Планування дорожнього руху за допомогою інженерних рішень

Безпечні виїзди з дворів з піднятими до рівня тротуарами, пандуси, все це робить вулицю доступною та комфортною для переміщення.

Паркування вздовж робить потік рівномірним, найбезпечніший виїзд, не блокує транспортні потоки. Так, загалом, ми прибрали загалом по вулиці 11 місць для паркування, але при цьому з’явився простір для велосипедистів і пішоходів.

Розмітка чудова, яскрава, інтуїтивна, з урахуванням усіх сучасних вимог.

І ще я помітив, що люди, які йдуть поруч, широким тротуаром, більше спілкуються і посміхаються. А люди, які йдуть строєм, вузьким тротуаром, більші похмурі й пригнічені.

Безумовно, є чого прагне, але модель — планування не заради дорожнього руху, а заради людей працює!

Так, вулиця їде!

  • зазначив Сергій Тетюхін.

18 листопада 2021 року

Нововведення на Черняховського: що думають про них одесити?

( https://odessa-life.od.ua/article/novshestva-na-chernjahovskogo-chto-dumajut-o-nih-odessity )

Ми вже писали про хід ремонту на одній із завантажених вулиць міста — Черняховського. Останнім часом тут сталися великі зміни. Схоже, що робота добігає кінця. «Одеське життя» дізнавалася, які з’явилися нововведення на вулиці Черняховського і що про це думають одесити.

Що зробили на Черняховського?

Ремонт на Черняховському добігає кінця. На проїжджу частину нанесли розмітку, поклали тротуарну плитку, облаштували велодоріжки. Уздовж проїжджої частини встановили бетонні обмежувачі, які не дозволять авто заїжджати на пішохідну зону.

Крім того, з’явилися нововведення:

навпроти виїзду з Макдональдса на подвійний суцільний установили спеціальний бордюр-розділювач для смуг руху;

новий нерегульований пішохідний перехід між вулицями Тенистої та Говорова;

зупинки тролейбусів виділили як невеликі смуги громадського транспорту, а для автомобілів у цих місцях смуги для об’їзду;

LED-світлофори;

у велосмуги вмонтували лампочки на сонячних батареях.

Що з парковками на Черняховському?

У районі торгового центру «П’ятий елемент», поряд з адміністративною будівлею, біля банку, «Сільпо» та на розі Говорова передбачили паркувальні місця. Тепер машини потрібно ставити паралельно до тротуару, для паркування «ялинкою» місць поменшало. Тут уже почали працювати паркувальні інспектори. За порушення – штраф 340 гривень, а за паркування на велосмузі – 680 гривень.

— Паркувальну зону подовжили майже до самої зупинки на 5 станції Великого Фонтану, а також зробили нову смугу паралельного паркування навпроти «Укрексімбанку». І ще є підземний паркінг у ТЦ «П’ятий елемент», — заспокоїв депутат Одеської міськради Петро Обухов.

Що думають одесити?

Одесити активно обговорюють результати ремонту на Черняховському у соцмережах. Загалом зміни оцінюють позитивно, але є й критично налаштовані городяни.

Це кайф. Їхати і не боятися, що тобі якийсь недбайливий водій влетить у спину. Сподіваюся, колись основні веломаршрути матимуть такий вигляд», — написав велосипедист Дмитро Камбур.

На жаль! Тепер ще довше стоїш у пробці на Черняховського, милуючись гарним ремонтом вулиці», — пише Надія Вершигора.

Все добре, тільки делініатори треба було б поставити зі світловідбиваючими смугами, щоб їх чітко було видно вночі. Бо якийсь наїзник їх може не побачити і наробити біди», — вважає Роман Омельченко.

20 листопада 2021 року

Скандал третій: на оновленій вулиці зламалося підсвічування

( https://odessa-life.od.ua/news/ne-proshlo-i-nedeli-na-obnovlennoj-ulice-chernjahovskogo-uzhe-slomalas-velodorozhnaja-podsvetka-foto )

Капітальний ремонт одеської вулиці Черняховського закінчився не так давно, але деякі елементи не проіснували і тижня.

Так, під час ремонту дороги на Черняховського 14 листопада вмонтували світильники на сонячних батареях для того, щоб підсвічувати велодоріжки у темний час доби та показувати велосипедистам їхню смугу напрямку та руху. Однак через п’ять днів після встановлення LED-лампочки вже не світяться, пише Уси.

23 листопада 2021 року

Пробки на відремонтованій Черняховській не зникли: крайнім зробили Макдональдс

( https://odessa-life.od.ua/news/probki-na-otremontirovannoj-chernjahovskogo-ne-ischezli-krajnim-sdelali-makdonalds )

22 листопада міський голова Одеси Геннадій Труханов заявив, що Макдональдс на 5-ій стансії Фонтанської дороги псує ремонт на Черняховського. Через клієнтів фастфуду там, як і раніше, пробки та виникнення аварійних ситуацій. Наразі робота «Макдоналдс» зводить нанівець усі переваги реконструкції вулиці Черняховського. У години-пік, вранці та ввечері, черга автомобілів, власники яких хочуть випити стаканчик кави та щось з’їсти, фактично блокує правий ряд та під’їзд до зупинного комплексу автобусів та тролейбусів. І тому він дав вказівку своїм підлеглим провести зустріч із керівництвом фастфуду та знайти шляхи вирішення проблеми пробок. 20 грудня мер Одеси вже прямо заявив, що позбавляти 5 Станцію Фонтану доведеться Макдональдсу власним коштом.

Спочатку ресторан сплатить проектні роботи, а потім і працю підрядників, яким доведеться втілювати проект у життя.

8 грудня 2021 року

Новомодний світлофор на Черняховського в Одесі “прихворів” всього через місяць

( https://odessa-life.od.ua/news/novomodnyj-svetofor-na-chernjahovskogo-v-odesse-pribolel-spustja-vsego-mesjac-video )

В Одесі всього через місяць експлуатації вже зламалися нові LED-плитки, підключені до світлофорів на реконструйованій вулиці Черняховського. Про це повідомили городяни в соціальних мережах: замість того, щоб міняти червоне світло на зелене при зміні сигналу світлофора, смуги, що світяться, весь час світяться жовтим кольором.

5 січня 2022 року

На відремонтованій вулиці Черняховського ламають «зуби» і паркуються абияк

( https://odessa-life.od.ua/news/na-otremontirovannoj-ulice-chernjahovskogo-lomajut-zuby-i-parkujutsja-kak-popalo-foto )

Одеська вулиця Черняховського, яка торік пережила капітальний ремонт і новомодну реконструкцію, досить швидко набуває «втомленого» вигляду, сумно констатують у соцмережах городяни.

Ну, судіть самі: то LED-світлофор тут «захворіє», то нано-лампи велодорожнього підсвічування з ладу вийдуть, а тепер ще й антипаркувальні огорожі від горе-водіїв постраждали.

«Здався під тиском»: на Черняховського зламали антипаркувальний бар’єр

Напередодні низка місцевих Телеграм-каналів опублікувала показове фото. Зважаючи на все, хтось намагався припаркуватися, незважаючи на перешкоду у вигляді антипаркувального «зуба», та так постарався, що вирвав конструкцію, як то кажуть, з коренем.

«Черговий бар’єр здався під натиском охочих припаркуватися»,

– Прокоментував ситуацію Телеграм-канал “Одеса INFO”.

При цьому одні кореспонденти одесити радять розшукати винуватця за записами з камер відеоспостереження і виписати йому штраф у 15 тисяч гривень, а інші нарікають, що даремно у людей забрали кишеню для паркування. Але переважно всі визнали, що це «було цілком очікувано».

Також місцеві жителі зазначають, що, незважаючи на те, що реконструкція на Черняховського завершилася нещодавно, «більша частина нано-лампочок за купу грошей вже не працює», а «стробоскопи на пішохідному переході моргають через один».

“Черняховського зробили не для таких!..”

Про надмірне нахабство автолюбителів на «зразково-показовій» вулиці Черняховського повідомляється і у Facebook-групі «Чорний список Одеса», де днями також опублікували фото чиєїсь «ластівки», яка перегородила тротуар.

«Пройти ніде, варто давно. Народ! Не нахабніться! Черняховського зробили не для таких сюжетів! Нам по дорозі обходити тільки тому, що вашій «ластівці» тут зручніше? Головою думайте!»,

– Досить емоційно закликає автомобілістів автор фото, який побажав залишитися анонімним.

При цьому більшість одеситів відзначають, що «так скоро по всій вулиці буде», але «поки що за таке не буде реального покарання, х… вони на нас усіх клали».

Показово, що виправляти «трабли» і боротися з нахабними аматорами паркуватися де доведеться, муніципальна влада не поспішає:

«Чекають на чергові мільйони з бюджету (який на 70% складається з наших з вами податків)»,

  • вважають одесити.

10 лютого 2022 рік

На Черняховського встановлюють протипарковувальні стовпчики: на тротуар тепер не заїхати

( https://odessa-life.od.ua/news/na-chernjahovskogo-ustanavlivajut-protivoparkovochnye-stolbiki-na-trotuar-teper-ne-zaehat )

На календарі лютий 2022 року через 14 днів Росія нападе на Україну, а на вулиці Черняховського досі вдосконалять. На цей раз робітники встановлюють додаткові обмежувачі, які перешкоджають водіям заїжджати на тротуари. Це металеві стовпчики. Тепер у любителів паркування під дверима магазинів та власних офісів немає такої можливості.

Актуальна інформація ЗА Одесу у нашому Telegram каналі! Новини, фоторепортажі та історични факти про Одесу.
Читайте нас у Viber! На каналі «Комуналка» розповідаємо про комунальні платежі, тарифи, пільги та субсидії.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Висловіть вашу думку. Це важливо.
Підписатися
Сповістити про
guest
0 коментарів
Вбудовані Відгуки
Переглянути всі коментарі
Ще за темою
Всі новини
Вибір редакції
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: