Email-маркетинг – це комунікація з клієнтом за допомогою електронної пошти, головною метою якої є налагодження взаємовідносин або продаж.
Не треба недооцінювати поштову розсилку. Якщо вірити статистиці, то за даними Campaignmonitor, прибуток від каналу email, в залежності від галузі, може складати 3800-4000%, а це значить, що майже кожен витрачений долар в середньому приносить 38-40 доларів прибутку для бізнесу. А це, погодьтесь, дуже непогано.
За допомогою email-розсилок звичайного відвідувача сайту можна зробити своїм клієнтом, а клієнта, який зробив хоча б одну купівлю мотивувати на повторні купівлі. Опанувати таку майстерність допоможуть, наприклад, курси Еmail-маркетингу у Львові (https://lviv.itea.ua/courses-itea/digital-marketing/email-marketing/). Якщо ви хочете, аби ваш бізнес завжди набирав обертів і приносив гарний прибуток, зверніться до професіоналів і вони навчать вас працювати.
Що дає email-розсилка
Часто покупець, знайшовши підходящий товар, додає його у корзину, а потім раптом вирішує почитати більш детальні характеристики на іншому сайті. Ознайомившись з інформацією, він забуває, на якому сайті бачив цей товар і додав його до корзини. Звісно, таким чином можна втратити клієнта, але не з еmail-маркетингом. За допомогою листа можна нагадати про забутий товар, або відправити лист, що він є на складі. Таке нагадування обов’язково принесе свої плоди.
Еmail-розсилка просто необхідна для:
- підтримання корпоративних комунікацій;
- збору бази клієнтів;
- автоматизації окремих процесів продажу;
- формування цільової аудиторії;
- збільшення продажу.
Для успішного ведення еmail-маркетингу необхідна корпоративна поштова скринька, щоб ваші листи не потрапляли у спам, а також електронний підпис – усе це створює імідж вашої компанії.
Основи вдалого копірайту
Звісно, вдалі продажі складно уявити без копірайтингу – написання рекламних текстів. Займатися цим напрямком повинен професіонал, який повинен мати досвііт, що дають, наприклад, курси копірайтингу у Львові (https://lviv.itea.ua/courses-itea/digital-marketing/copywriting/). Копірайтер пише інформаційні статті, SEO-тексти, тексти для сторінок сайтів, сценарії, пости для груп в соціальних мережах.
Часто можна почути, що копірайтер може бездоганно писати на будь-які теми. Але для отримання якісного продукту, що буде продаватися, краще віддати перевагу тому, хто орієнтується саме у цій тематиці. І копірайтеру простіше писати, і клієнт все розуміє з перших слів.
Також не варто стрибати вище своєї голови. У кожної людини є свій ресурс і копірайтер – не виключення. Для якісного контенту мають бути свіжими не лише факти, а й голова.