Скріншот з гри S.T.A.L.K.E.R. 2
Скріншот з гри S.T.A.L.K.E.R. 2

Радянський постапокаліпсис, який підкорив світ

Шукаємо менеджера з продажу реклами

Перша гра серії S.T.A.L.K.E.R. була випущена 20 березня 2007 року. Розробником стала київська компанія GSC Game World, яка створила унікальний відкритий світ з елементами виживання та постапокаліптичної атмосфери.

Основна ідея гри полягала в зануренні гравців у альтернативну реальність Чорнобильської зони відчуження, де після нового вибуху з’явилися аномалії, мутанти та загадкові артефакти. Гравці виконують роль сталкера — шукача артефактів, що досліджує небезпечну зону, зіткнувшись із численними ворогами та небезпеками. Однією з головних особливостей гри є відкритий світ, де гравці можуть вільно досліджувати території, виконувати різноманітні місії та взаємодіяти з іншими персонажами на території 60 тисяч квадратних кілометрів.

Херсонські кавуни та Кобзар, як символ незламності

Скріншот з гри S.T.A.L.K.E.R. 2
Скріншот з гри S.T.A.L.K.E.R. 2

У S.T.A.L.K.E.R. 2 є багато пасхалок, що відображають українську культуру, історію та символіку.

  • Портрет Тараса Шевченка: у грі з’являється його портрет на стінах. Це своєрідна данина українському класикові, який є символом боротьби за свободу та незалежність.
  • Прапор України: його можна побачити у різних локаціях гри. Ці елементи вносять патріотичний контекст в атмосферу гри.
  • Музика українських виконавців: у грі можна почути як народні, так і сучасні українські пісні. Це надає грі національного звучання та допомагає занурити гравців у атмосферу української реальності. Тут: Христина Соловій, SadSvit, «Червона рута» та «Несе Галя воду».
  • Тематичні предмети: наприклад, вишиванки або елементи української архітектури, українські книги, плакати або навіть гравійні написи з національними мотивами.
  • Українська продукція: солодка вода «Живчик», згущене молоко Первомайського молзаводу та херсонські кавуни додають атмосфери дому та чогось знайомого з дитинства.
  • Мова: використовується виключно українська мова в діалогах і текстах, що надає грі автентичності.

Відмова від російського ринку та загиблі у команді

Актор дубляжу S.T.A.L.K.E.R. 2 Олексій Хільський та розробник Володимир Єжов
Актор дубляжу S.T.A.L.K.E.R. 2 Олексій Хільський та розробник Володимир Єжов

Політична позиція розробників S.T.A.L.K.E.R. 2 та GSC Game World у 2022 році, після початку війни в Україні, стала максимально виразною та проукраїнською.

  • Частина команди долучилася до лав Збройних сил. Однак, вже двоє людей загинули на фронті. Це розробник Володимир Єжов та актор дубляжу Олексій Хільський.
  • Після початку повномасштабної війни розробники оголосили про завершення співпраці з російським ринком. Нині офіційна озвучка доступна лише українською та англійською.
  • Як анонс команда зняла документальний фільм «War Game: The Making of S.T.A.L.K.E.R. 2», в якому розповіла про шлях створення гри та акцентувала увагу на війні в Україні, яку переживає команда. Фільм переглянули майже півмільйона користувачів.
  • Компанія постійно бере участь у благодійних ініціативах та допомагає військовим. GSC Game World також  повідомили, що значну частину від заробітку передадуть українській армії.

«У вас є дві години, щоб зробити російську озвучку» — реакція росіян

S.T.A.L.K.E.R. 2 російська мова

У Москві шукають сліди екстремізму та виправдання тероризму, тож в Держдумі пропонують прирівняти купівлю гри до держзради. До відповідальності хочуть притягнути і тих, хто може її розповсюджувати.

Проте чимало російських геймерів грають через VPN, а авдиторія розділилася. Хтось купляє гру, знаючи, що гроші від неї підуть ЗСУ, інші ж — підняли хвилю хейту, бо не розуміють українську і бісяться через український символізм. Але днями все ж з’явилася піратська версія російською мовою, тож попит на гру очевидний. Та це не заважає колишнім фанатам S.T.A.L.K.E.R. мститися і зливати особисті дані розробників.

«Немає дня, коли вони не намагаються зламати цю компанію. Вони виклали в інтернет величезну кількість наших матеріалів. Ненормально, коли публікують персональні дані, включно з паспортними. Ненормально, коли вони завантажують фото мого будинку з призовом атакувати його ракетами, щоб вони здохли», – повідомили у компанії GSC Game World.

До того ж росіяни запустили кампанію з дискредитації гри. Більшість несхвальних відгуків про гру саме російською, або поганою англійською. У Телеграм-каналах навіть залучають до напису негативних коментарів за гроші. Однак за перші два дні нову гру придбали більше мільйона користувачів. А загальний заробіток від новинки оцінюють у понад один мільярд доларів.

Читайте також:

Підписатися
Сповістити про
guest
0 коментарів
Зворотній зв'язок в режимі реального часу
Переглянути всі коментарі