Українське Дунайське пароплавство планує модернізувати тяговий флот Для цього залучать суднобудівників із Австрії.
Про це повідомив Генеральний директор Українського Дунайського пароплавства Дмитро Москаленко.
За його словами, австрійська компанія ÖSWAG — одна з небагатьох, хто відгукнувся на ініціативу пароплавства та запропонувала різні варіанти модернізації тягового флоту УДП із заміною двигунів.
“ÖSWAG” – суднобудівна компанія, розташована в Лінці на Дунаї, що на півночі Австрії. Компанії майже 200 років.
“Взаємодія з фахівцями ÖSWAG дуже цінна, адже компанія не тільки має успішний досвід реалізації аналогічних проектів. Саме ця верф у 80-х роках минулого століття побудувала для УДП 19 самохідних суден проектів M044C і M044D, частину з яких ми тепер збираємося модернізувати”, – повідомив Москаленко.
Зазначається, що переважна більшість робіт буде проведена в Україні, адже пароплавство має намір підтримувати українську економіку, а також максимально завантажити власне виробництво та виробництво вітчизняних виробників.
“Операції, які потребують унікального досвіду та експертизи, наприклад заміну старих двигунів на сучасні, планують проводити силами європейських підрядників”, – додав Дмитро Москаленко.
Окрім австрійських партнерів, в УДП розглядають пропозиції суднобудівників з інших дунайських країн, яких через ризики у воюючій країні, небагато.
Як розвивається Дунайське пароплавство під час війни
УДП за підсумками серпня 2023 перевезло рекордний з початку війни обсяг вантажів – понад 206 тис. т.
Збільшення обсягів перевезень, за словами гендиректора УДП, стало можливим завдяки:
- ефективну систему управління флотом;
- модернізованою системою обслуговування флоту;
- розвиток стивідорного спрямування;
- ефективну роботу комерційного відділу;
- ефективної моделі співпраці з румунськими партнерами;
- сприятливим погодним умовам.
В даний час УДП налічує майже 200 барж в експлуатації, що є рекордним показником для компанії. У вересні планується ввести в експлуатацію ще 5 одиниць несамохідного флоту.
З початку 2023 року на базі технічного обслуговування флоту вже відбулися грандіозні зміни.
Створено цілісну інфраструктуру з обслуговування як самохідного, так і несамохідного флоту пароплавства: слюсарні та зварювальні роботи, рихтування кришок трюмів, ремонт швартівних лебідок, електродвигунів брашпилів, вимірювання товщин і корпусів тощо.
Одним із ключових нововведень є план будівництва інфраструктури для бункерування суден. Це знизить витрати та забезпечить більший контроль над обслуговуванням флоту.
Читайте також: На Одещині держава продала порт, який приносить прибуток