Іван Липтуга

Ключові моменти:

  • Активісти вимагають звільнити Івана Ліптугу через звинувачення в порушенні закону про деколонізацію.
  • Ліптуга стверджує, що інформація спотворена, а всі його міжнародні проєкти були офіційними.
  • Він називає звинувачення медійною атакою і маніпуляцією.

Ліптуга — на вихід: чиновник відповів на звинувачення

Громадські активісти організації «Деколонізація. Україна» звинуватили директора Департаменту міжнародного співробітництва, культури та маркетингу Івана Ліптугу в саботажі закону про деколонізацію та маніпуляціях охоронним статусом ЮНЕСКО. Вони вимагають його звільнення.

У відповідь Іван Ліптуга опублікував заяву, де назвав те, що відбувається, інформаційною атакою, спрямованою на підрив його репутації. За словами чиновника, публікації в ЗМІ базуються на вирваних з контексту фактах і домислах.

Ліптуга пояснив, що його візити до Молдови та Придністров’я були частиною офіційного проекту ЄС і ООН, в рамках якого створювалася «Біла книга». Проект реалізовувався під керівництвом UNDP Moldova і стосувався розвитку туризму на всій території Молдови — по обидва боки Дністра.
«Будь-які спроби представити це як політичну діяльність або підтримку ПМР — це фейк», — підкреслив він.

Також чиновник спростував чутки про те, що в брендбуці Одеси нібито заборонений жовто-блакитний колір. Він зазначив, що офіційні кольори міста — жовтий, синій і червоний, а логотип має кілька затверджених версій.

«Червоний якір — це не політичний символ, а просто дизайнерський елемент», — пояснив Ліптуга.

Про співпрацю зі Студією Лебедєва

Чиновник підтвердив, що 15 років тому дійсно працював зі Студією Артемія Лебедєва, але тільки в рамках цивільних і культурних проектів, включаючи брендинг Одеської опери і створення логотипу «Якір-серце».

За словами Ліптуги, бренд Одеси Якор-Серце розробив український дизайнер, який працював на той час у студії.

«Крім розробки айдентики, студія ніколи не займалася розвитком і просуванням бренду міста, це робив я особисто, асоціація «Туризм Одеси» і Міська рада, в якій я тоді і не планував працювати. Студія давно не має до бренду відношення, всі права належать місту. А політичні погляди Лебедєва я не поділяю», — підкреслив він.

Ліптуга заявив, що всі звинувачення проти нього — свідомі маніпуляції, не підтверджені документами. Він пообіцяв захищати свою репутацію і продовжувати працювати в інтересах міста.

Читайте також: Артемій Лебедєв хоче прилетіти до Одеси, щоб пожерти в ресторані: відповідь Лібкіна

Довідка ОЖ

Логотип «Якір-серце» створили в студії російського дизайнера Артемія Лебедєва в 2012 році на замовлення асоціації «Туризм Одеси». Права на нього належать одеському комунальному підприємству «Туристичний інформаційний центр» та Івану Ліптузі, директору департаменту міжнародного співробітництва, культури та маркетингу. Пізніше Ліптуга передав свої 50% місту.

Артемій Лебедєв з 2014 року відкрито підтримує російську агресію: він схвалював окупацію Криму, а також відвідував у дні війни «Азовсталь» і Запорізьку АЕС. У 2017 році СБУ заборонила йому в’їзд в Україну на п’ять років, а в 2022 році дизайнер потрапив під санкції.

Читайте також: Голову Одеського департаменту охорони здоров’я відправляють у відставку

Запитати AI:

Підписатися
Сповістити про
guest
0 коментарів
Зворотній зв'язок в режимі реального часу
Переглянути всі коментарі