Новини Одеси та Одеської області

Що робити, якщо на пошті пошкодили або загубили посилку?

Що робити, якщо на пошті пошкодили або загубили посилку?

В Україні усі поштові оператори підпорядковуються загальним правилам. Вони повинні доставляти поштові відправлення цілими. Якщо посилку загубили або пошкодили вміст, вам належиться грошова компенсація.

Давайте розберемося, як це працює, і в яких випадках вам можуть відмовити у компенсації.

Як діяти, якщо загубили посилку на пошті?

Незалежно від того, загубили посилку на Укрпошті, Новій пошті, Meest або DHL, ви маєте право отримати за неї грошову компенсацію. Оператор несе відповідальність за втрату, нестачу або пошкодження поштового відправлення, якщо це сталося з його вини.

Щоб отримати компенсацію, треба подати заяву про втрату посилки. Це може зробити як відправник, так і одержувач. До заяви слід додати копії чеків або інших документів, що підтверджують факт надсилання.

Как действовать, если потеряли посылку на почте?

Якщо оператор підтвердить факт втрати вашої посилки, то ви можете розраховувати на таку компенсацію:

за повну втрату поштового відправлення без оголошеної цінності – відшкодування вартості послуг з відправлення та штраф у розмірі 100% вартості цих послуг

за втрату посилки з оголошеною цінністю – відшкодування вартості послуг з відправлення, штраф 25% від вартості цих послуг та сума у ​​розмірі оголошеної цінності

Читайте також: Одеський листоноша «розбагатів», вкравши цінні посилки

Що робити, якщо на пошті пошкодили посилку?

Відразу ж зафіксуйте завдані збитки. Зробіть фото на телефон, але краще запишіть невелике відео, щоб показати вміст посилки з усіх боків. Ці докази вам будуть потрібні, якщо в майбутньому виникне спірна ситуація.

Працівник поштової служби повинен скласти відповідний акт про пошкодження, з печаткою та підписом. Один примірник має передати вам на руки. Після цього потрібно написати претензію на ім’я поштового оператора, додавши до неї акт і чеки. Це можна зробити онлайн на сайті або письмово. Протягом місяця оператор поштового зв’язку повинен розглянути вашу заяву та виплатити компенсацію:

  • за часткове пошкодження вмісту (часткову втрату) посилки без оголошеної цінності – відшкодування частини тарифу за пересилання та штраф 100% вартості послуг поштового зв’язку
  • за пошкодження вмісту посилки з оголошеною цінністю — штраф у розмірі 25% вартості поштових послуг та сума оголошеної цінності

Оператор і клієнт можуть домовитися на інші умови виплати за пошкоджені або втрачені поштові відправлення.

 

Что делать, если на почте повредили посылку?

У яких випадках можуть відмовити у компенсації за пошкоджену або втрачену посилку?

Поштові оператори не несуть відповідальності за втрату посилки, якщо ви не подасте заяву про розшук протягом 6 місяців після дати прийняття. Пошта не несе матеріальної відповідальності у таких випадках:

  • посилка підлягає конфіскації або знищенню на підставі закону
  • втрата або пошкодження посилки сталися внаслідок стихійного лиха
  • пошкодження посилки сталося через порушення відправником обмежень щодо пересилання предметів та речей

Стаття на тему: Поштові перевізники України — хто доставить посилку дешевше та швидше?

Багато які кур’єрські служби та поштові оператори мають свої додаткові правила. Вони не виходять за межі закону «Про поштовий зв’язок», але застосовуються у конкретних ситуаціях. На Новій пошті вам відмовлять у компенсації, якщо ви оформите претензію без акта приймання-передачі. Крім того, якщо упаковка посилки пошкоджена, а вміст залишився цілим, це теж привід для відмови в грошовій компенсації. Нова пошта рекомендує скористатися додатковими пакувальними матеріалами, якщо вам важливо зберегти товарний вид упаковки.


Читайте також: Де в Одесі надіслати посилку кур’єром?

Фото: Сiol, Getty Images

Висловіть вашу думку. Це важливо.
Підписатися
Сповістити про
guest
0 коментарів
Зворотній зв'язок в режимі реального часу
Переглянути всі коментарі
Ще за темою
Всі новини

купить квартиру в Одессе

Вибір редакції