Новини Одеси та Одеської області

Професії у тренді: контент-менеджер. Хто це?

Професії у тренді: контент-менеджер. Хто це?

За роботу сайту зазвичай відповідають кілька людей. Програмісти займаються «начинками», копірайтери пишуть тексти, фахівці з SEO займаються просуванням. А що роблять контент-менеджери?

Давайте розберемося, хто такі контент-менеджери та скільки вони заробляють.

Що робить контент-менеджер?

Слово контент в англійській означає «вміст» або «зміст». Так називають будь-яку інформацію в інтернеті, видавничій справі або спілкуванні між людьми. Зазвичай, коли говорять про контент, мають на увазі статті на сайтах, зображення, презентації, інфографіку, відео-огляди та інші види інформації.

Контент-менеджер відповідає за інформацію, яку компанії та бренди публікують в інтернеті. Він займається наповненням сайту текстами, товарами, відеороликами та іншими видами контенту.

Сколько зарабатывают контент-менеджеры?

Ключове слово в назві професії менеджер. Це означає, що фахівець із контенту не просто додає на сайт компанії інформацію, а керує цим процесом. Контент-менеджер повинен зробити так, щоб інформація завжди була актуальною, приваблювала та мотивувала людей купувати товари чи послуги.

Які навички потрібні контент-менеджеру для роботи?

Це залежить від роботодавця. У маленькій компанії контент-менеджер це людина-оркестр. Він може самостійно писати тексти, обробляти зображення, просувати матеріали, оновлювати картки товарів на сайті. Коло його обов’язків буде дуже широким.

Вас може зацікавити: Що потрібно знати про SMM-просування

У великих компаніях або великих інтернет-магазинах контент-менеджери працюють у зв’язку з маркетологами. Стежать за тим, щоб дизайнери та автори статей вчасно виконували свою роботу. Роздають завдання, планують контент-план на майбутнє, доповнюють та оновлюють вдалі матеріали. Це чимось нагадує роботу редактора.

Какие навыки нужны контент-менеджеру для работы?

Базові знання, необхідні контент-менеджеру:

  • Вміти писати та редагувати тексти
  • Працювати з графікою у Photoshop або Canva
  • Знати популярні «движки» та конструктори сайтів. WordPress, Joomla, OpenCart, Tilda та Shopify
  • Розуміти основи верстки HTML та CSS. У більшості сайтів зручні текстові редактори, але іноді трапляються помилки: текст заїжджає на картинку або розтікається за межі екрана. Щоб це виправити, потрібно розуміти, що таке верстка і як відловити таку помилку
  • Знання SEO. Створюючи контент, потрібно пам’ятати про ключові слова, правильне складання заголовків та описів

Скільки заробляють контент-менеджери?

Середня зарплата контент-менеджера в Одесі – 13 тисяч гривень. Роботодавці пропонують віддалену роботу та гнучкий графік.

Оплата залежить обсягу обов’язків. В одній вакансії можуть шукати людину, яка просто копіюватиме чужий текст і вставлятиме на сайт, а в іншій потрібен повноцінний керівник відділу, який вміє знаходити авторів та дизайнерів.

 

Что делает контент-менеджер?

Як стати контент-менеджером, де навчатися?

Ця професія вважається чудовим стартом у медіа-сфері. Якщо обов’язки контент-менеджера в компанії не надто широкі, можуть взяти без досвіду. Освоїти сучасні “движки” та конструктори сайтів можна за кілька днів.

Стаття на тему: Просування в соціальних мережах. Робимо бізнес комунікабельним

В Україні багато онлайн-курсів. Навчання поділено на кілька блоків:

  • адміністрування сайтів
  • основи дизайну та верстки
  • створення контенту
  • SEO та оптимізація

Деякі роботодавці займаються навчанням контент-менеджерів. Їм простіше навчити людину з нуля під специфіку, ніж переучувати.


Читайте також: Професії у тренді: хто такий сторітелер?

Фото: Freepik, Unsplash

Висловіть вашу думку. Це важливо.
Підписатися
Сповістити про
guest
0 коментарів
Вбудовані Відгуки
Переглянути всі коментарі
Ще за темою
Всі новини

купить квартиру в Одессе

Вибір редакції