1000 грн від держави на передплату друкованих медіа

Цю приємну для пасажирів міського електротранспорту новину повідомили у комунальному підприємстві “Одесміськелектротранс”.

Незабаром до цього модернізованого трамвая додадуться ще два такі ж, і всього їх стане три. При оновленні трамваї фактично збираються заново. Від старих залишається лише так звана “хребтова балка”.

Раніше для них протягом 2022-2023 років були закуплені комплекти транзисторно-імпульсної системи керування тяговими електродвигунами та комплекту елементів дизайну:

  • інтер’єру (вартість 12,56 мільйона гривень);
  • зовнішнього (вартість 7,2 мільйона гривень).

У результаті кожен модернізований трамвай з урахуванням усіх комплектуючих та податків обійшовся комунальному підприємству трохи менше ніж 10 мільйонів гривень.

трамвай
трамвай
трамвай

Робоче місце вагоновожатого в оновленій “Татрі” таке саме, як у вагонах одеської розробки “Одіссей”. Від звичайних “Татр” модернізована зовні відрізняється тим, що частина електроустаткування встановлена ​​на даху, її прикриває помітний кожух.

У новому трамваї 24 місця для сидіння, з них одне особливе, ширше (“полуторне”), на задньому майданчику. Він призначений для маломобільних пасажирів. Там же, ззаду, є місце для інвалідного чи дитячого візка.

трамвай
травмвай
трамвай
трамвай

Єдина претензія, яку можна висунути новому вагону — відсутність у нього майданчика з низькою підлогою.

Ну і головний плюс та особливість модернізованої “Татри” – у ній, вперше в Одесі, встановлено потужний кондиціонер у салоні для пасажирів.

На перший погляд, версія “Татри” 2023 мало відрізняється від модернізованих трамваїв зразка 2002-2012 років, коли в місті оновили 111 вагонів “Татра-Т3”. Але це лише зовні. Нова модернізація виконана на якісно іншому, рівні вищому, технічному рівні.

Зазначимо, новий трамвай презентували 11 вересня не просто так. Цієї дати в Одесі відзначають 113-ту річницю запуску електричного трамвая.

Вагон вийде на лінію вже завтра, 12 вересня. І курсуватиме він за маршрутом №7.

Читайте також:

Підписатися
Сповістити про
guest
0 коментарів
Зворотній зв'язок в режимі реального часу
Переглянути всі коментарі