Атаки по мостах поділили Одещину навпіл

Міст у Затоці, який забезпечував найкоротший шлях до півдня Одещини, було пошкоджено ще на початку повномасштабного російського вторгнення. Ворог періодично атакує його і зараз, щоб запобігти його відновленню. 

Міст біля Маяк на трасі Одеса-Рені досі був надійною альтернативою, хоча цей варіант й потребував набагато більше часу. Але зараз і його пошкоджено. Тож ми згадали про інший проєкт, який мав стати тим шляхом, який надійно з’єднає дві частини Одеського регіону. 

Так, 7 липня 2021 року «Одеське життя» писало, що має з’явитися міст, який з’єднає Овідіополь та Білгород-Дністровський, які роташовані по різні боки Дністровського лиману.

На Одещині планували побудувати міст через Дністровський лиман: деталі проєкту

Служба автомобільних доріг Одеській області  у 2021 році повернулася тоді до амбітного проєкту будівництва мосту через Дністровський лиман, який має з’єднати Овідіополь та Білгород-Дністровський. 

Ключові факти про проєкт:

  • Маршрут: Міст стане частиною оновленої міжнародної траси М-15 «Одеса — Рені». Дорога пролягатиме від Одеси через Овідіополь, далі мостом до Білгорода-Дністровського і через село Монаші виходитиме на звичний шлях.
  • Мета: Розвантажити дороги в курортній зоні (Затока та Кароліно-Бугаз) і скоротити час у дорозі до Румунії та південних районів області.
  • Історія: Ідея будівництва обговорюється з 2008 року. Спершу об’єкт планували здати до Євро-2012, а вартість проєкту на той час оцінювали у $2 млрд.

Реалізація цього об’єкта має стратегічне значення для транспортної логістики всього регіону, оскільки дозволить створити альтернативний шлях в обхід вузьких ділянок узбережжя.

Згодом з’явилися візуалізації мосту.

Вже під час великої війни, у 2023 році, повідомлялося, що міст мають почати будувати у 2024 чи 205 роках. Але тоді вважали, що війна, яка триває й досі, до того моменту завершиться.

Також ми писали про проєкт вдосконалення траси Одеса-Рені, який мав стати альтернативою проїзди по території Молдови в Райні Паланки та проходити виключно по українській території. 

Але нова ділянка траси все одно включав проїзд мостом через Дністер біля Маяків. Який, як виявилося, також є слабкою ланкою і вразливим до ворожих атак. 

Запитати AI:

Підписатися
Сповістити про
guest
0 коментарів
Зворотній зв'язок в режимі реального часу
Переглянути всі коментарі