Жителі Одеського регіону отримали дві платіжки за травень від нового постачальника газу. Ним автоматично стала компанія “Нафтогаз”. Суми у кожній квитанції різні. Розповідаємо яку треба оплачувати.
Суми – це перше, що привертає увагу. Якщо вивчити платіжку уважніше, виявляється, адреса домогосподарства збігається на обох квитанціях, але особисті рахунки та ЄІС-коди різні.
У компанії «Нафтогаз» нам повідомили про те, що рахунки формує Оператор ГРС, тобто «Одесагаз». А щоб перевірити, який рахунок відповідає дійсності — треба знати свій ЄІС-код. газу. Можна уточнити EIC-код безпосередньо в «Одесагазі». А можна безпосередньо з’ясувати у ДК «Нафтогаз» за телефонами:
- Водафон: (066) 300-2-888;
- Київстар: (098) 300-2-888;
- Лайфсел: (093) 300-2-888.
У кол-центрі “Одесагазу” підтвердили, що, ймовірно, відбувся технічний збій у системі. Так і з’явилися дві платіжки.
На сьогоднішній день споживачі отримали лише рахунки за травень. Постачальник уточнив, що квитанції «затрималися» через різке збільшення кількості споживачів.
Раніше дізнаватися про суму оплати дозволить реєстрація в Особистому кабінеті на сайті постачальника газу: gas.ua. Хто не має комп’ютера або доступу до інтернету, можуть звернутися за допомогою до дітей, онуків або сусідів.
Раніше “Одеське Життя” докладно розповідало, чому споживачів перевели до нового постачальника газу – “Нафтогазу” та відповідала на питання, які виникли у зв’язку з цим переходом.
Ще новини Одеси:
В Одесі змінився постачальник газу: як, кому і коли передавати показання лічильників?
Автор Ольга НОВІКОВА