У мережі магазинів EVA прокоментували мовний скандал із їхнім касиром

У мережі магазинів EVA прокоментували мовний скандал із їхнім касиром

У мережі магазинів EVA (належить ТОВ “РУШ”) заступилися за свою робітницю, яку оштрафували на 3400 гривень за те, що вона відмовилася обслуговувати покупку українською мовою. Вони вважають звинувачення і штраф, що послідував за ними, необґрунтованими.

Про це сказано в листі з офіційною позицією ТОВ “РУШ” по даному інциденту.

У своєму листі компанія повторює історію, розказану оштрафованою дівчиною про те, що вона розмовляла російською мовою з клієнтом на його прохання, тому що він не розумів пояснень українською.

Тому ніякого порушення не було і співробітниця діяла згідно з чинним законодавством, згідно з яким «на прохання клієнта його персональне обслуговування може здійснюватися також іншою мовою, прийнятною для сторін» (п.3. ст.30 Закону України Про забезпечення функціонування української мови як державної).

Але представник уповноваженого із захисту державної мови все одно склав щодо касира магазину EVA адміністративний протокол і наклав штраф 3400 гривень.

Касир магазину вважає цю постанову незаконною, розгляд справи необ’єктивною, поетом подала оскарження до суду.

Зараз судовий процес триває.

Але, як раніше повідомляло “Одеське Життя”, є ще відео, на якому дівчина відмовляється обслуговувати покупницю, яка, власне, і подала скаргу до офісу мовного омбудсмена, українською мовою.

У посібнику мережі магазинів це відео вважають неналежним доказом, оскільки воно “є вибірковим”. Тому співробітниця через суд домагається, щоб цей доказ не визнавався законним.

І роботодавці дівчини закликають усіх зачекати на рішення суду, яке визначить, хто насправді винен у цьому інциденті, а хто ні.

Читайте також:

Висловіть вашу думку. Це важливо.
Підписатися
Сповістити про
guest
0 коментарів
Вбудовані Відгуки
Переглянути всі коментарі
Ще за темою
Всі новини

купить квартиру в Одессе

Вибір редакції