Як повідомляють читачі «Одеського життя», наразі в магазинах неможливо розрахуватися банківськими картками, також не проходять платежі через Apple/Google Pay. Не працюють деякі сайти, зокрема сайти окремих банків. Не відкриваються мобільні застосунки «Дія», «Нова пошта», «Ощадбанк», «ПУМБ», «Ukrsibbank» та низка інших.
«Це не хакерська атака. Очікуємо відновлення роботи всіх сервісів до 10:00», – прокоментували в пресслужбі «Нової пошти».
А ось голова «Монобанку» Олег Гороховський пояснює те, що сталося, хакерською атакою на один з великих дата-центрів.
Поки ситуація не стабілізується, користувачам рекомендують використовувати альтернативні способи оплати та стежити за офіційними повідомленнями від банків і сервісів.
«Беріть із собою паперові документи: не працює дуже важливий інфраструктурний об’єкт, який обслуговував фінансові установи та поштового оператора», – радить народний депутат Олександр Федієнко.
«Одеське життя» продовжує стежити за ситуацією та, у разі її зміни або появи нових подробиць, поінформує про це своїх читачів.
ОНОВЛЕНО:
Як з’ясувалося, кібератаки на дата-центр не було.
Як повідомили в дата-центрі De Novo, основна причина збою — відключення електроенергії.
«Збій в онлайн-сервісах стався через проблеми з живленням у хмарного провайдера De Novo, на якому розміщені ці сервіси», — пояснив директор з маркетингу De Novo Дмитро Бахмацький.
Нагадаємо, 24 березня після масштабної кібератаки з боку держави-агресора стався технічний збій у системі «Укрзалізниці». Через це було неможливо придбати квитки онлайн.
Читайте також: