Це питання активно обговорюється одеситами у соціальних мережах. Нові, сучасні трамваї полюбилися містянам та гостям Одеси, тому їх часті сходи з рейок дійсно засмучують. Про причини цього «Одеському Життю» розповів Микола Литовчук, директор КП «Одесміськелектротранс».

Трамвайне полотно в Одесі потребує капітального ремонту

– Робота сучасних трамваїв дуже залежить від якості підготовки всієї інфраструктури – зокрема, стану трамвайного полотна, – каже керівник «Одесміськелектротрансу» Микола Литовчук. 

За його словами, в Одесі трамвайну інфраструктуру будували з початку минулого століття, капітально ремонтували у великому обсязі в 60-80 роках минулого століття. 

Зараз стан трамвайного полотна на деяких ділянках наближається до граничних нормативних значень, при яких дозволяється експлуатація. В таких умовах підприємство маємо право вводити режим обмеження швидкості руху трамваїв – до 10 кілометрів на годину.

Від спеки ламаються трамвайні рейки

Микола Литовчук
Микола Литовчук

Влітку, за словами директора підприємства, складності зі станом трамвайної колії виникають ще й з причини спеки, яка супроводжується аномально високими температурами повітря, особливо у незатінених місцях.

Колії розжарюються від пекучого сонця, виникає розширення металу та викривлення рейок, а іноді навіть їх злам. У таких випадках це може приводити сходження трамваїв.

– Співробітники служби колії нашого підприємства роблять все можливе, щоб підтримувати полотно в належному стані, – каже Микола Литовчук. – виконуються негайні аварійні ремонти, поточні ремонти стиків, заміни шпал, відрізків рейок, але з кожним роком загалом знос рейкового полотна збільшується. 

Одеським трамваям допоможе масштабна реконструкція інфраструктури 

Директор “Одесміськелектротрансу” каже, що у минулі роки були проблеми зі сходами трамваїв на площі Трибуни Героїв (колишня Толбухіна). Але у 2024 році під патронатом міського голови спільними зусиллями комунальних підприємств на даній ділянці був проведений ремонт трамвайної колії та дорожнього покриття, відновлено вуличне освітлення, виконана нова розмітка. І всі учасники дорожньо-транспортного руху, не лише водії трамваїв, задоволені, бо проїзд через площу став абсолютно безпечним та зручним.

Після закінчення ремонтних робіт на узвозі Віталія Блажка, на перехрестях проспекту князя Володимира Великого з вулицею Заболотного та 28-ї Бригади (колишня Паустовського), завершення робіт з ремонту розворотного кільця на кінцевій станції 7-го маршруту по вулиці 28-ї Бригади, стан трамвайної колії у північному напрямку буде безпечнішим.

Читайте також:

Підписатися
Сповістити про
guest
0 коментарів
Зворотній зв'язок в режимі реального часу
Переглянути всі коментарі