Новини Одеси та Одеської області

Одеса на 6 місці у світі за пробками: як вирішити проблему (думка)

Одеса на 6 місці у світі за пробками: як вирішити проблему (думка)

Депутат міськради та голова транспортної комісії Петро Обухов розповів, як ефективно боротися із пробками у місті та як важливо уникнути помилкових рішень.

Своє бачення подолання проблеми заторів в Одесі Петро Обухов виклав у пості на своїй сторінці у Facebook. Зазначимо, що представлені депутатом шляхи рішення не придумані ним самим, а засновані на даних урбаністики та їхня ефективність перевірена у десятках великих міст у всьому світі.

Приводом для посту Петра Обухова стала новина про те, що Одеса опинилася у світових лідерах за рівнем пробок у рейтингу TomTom . Якщо раніше місто було на 11-му місці, то тепер вже на 6-му.

Далі наводимо витяги з поста Петра Обухова.

Три способи впоратися із пробками в Одесі

Вирішити проблему пробок можна трьома способами:

  1. Розвивати громадський транспорт;
  2. Навести лад з паркуванням, підняти тариф, додати платні зони паркування;
  3. Вести таку містобудівну політику, за якої городянам не потрібно далеко їздити для повсякденних завдань. Так зване місто 15-ти хвилин, коли все необхідне знаходиться поряд з домом.

Далі депутат зазначає, що за минулий, 2021 рік, у місті мало вдалося реалізувати за цими пунктами.

2021 мало допоміг у боротьбі з пробками в Одесі

Так, восени з’явився 15-й електробус на Балківській, де ходить цілих 4 машини. Велись будівельні роботи з трамваю Північ-Південь. Проведено тендер на закупівлю нових трамваїв. Але це може якось почати впливати на пробки лише цього року.

З паркуванням жодних змін. Новий тариф не прийнято, хоча начебто вже пораховано. Нові правила паркування департамент складає вже рік. Підготовлено деякі схеми парковок у центрі. Але потрібно прийняти модель (хто оператор, який паркувальний збір, тариф, додати інспекторів) і почати реалізовувати. Обережно сподіваюся на зміни цього року.

З містобудівною політикою краще. Мерія з незрозумілих причин практично не видає дозволу на будівництво. Але вистачить і вже виданих у минулі роки, щоб ситуація ще довго погіршувалась.

Що ще із позитивного зазначає Петро Обухов. Це, нехай і повільне, будівництво нових шкіл та дитячих садків. Але це займає довгий час, тому найближчими роками одесити й надалі возитимуть дітей на машинах своїми районами, тому що у пішій доступності шкіл не вистачає.

Розв’язки та розширення не допоможуть, а налаштування світлофорів – так

Також депутат попереджає про помилкове захоплення у багатьох містах будівництвом паркінгів, багаторівневих розв’язок, розширенням доріг. Він зазначає, що глобально це не вирішує проблему заторів, а навпаки, посилює. Депутат наголошує, що на перший погляд це здається не очевидним, але вже доведено багатьма дослідженнями та десятками міст світу.

Ну і з того, що можна зробити в Одесі вже зараз – це більш тонке налаштування світлофорів та зміни в розмітці. Наприклад, він наводить зміни на 5-й станції Фонтану.

І схожа реорганізація руху в цьому році можлива на площах 10 Квітня та Толбухіна. Вже є результати моделювання, які дозволяють помітно покращити рух.

Ще схожі новини Одеси:

 

Актуальна інформація ЗА Одесу у нашому Telegram каналі! Новини, фоторепортажі та історични факти про Одесу.
Читайте нас у Viber! На каналі «Комуналка» розповідаємо про комунальні платежі, тарифи, пільги та субсидії.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Висловіть вашу думку. Це важливо.
Підписатися
Сповістити про
guest
0 коментарів
Вбудовані Відгуки
Переглянути всі коментарі
Ще за темою
Всі новини
Вибір редакції
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: