лікар

Ключові моменти:

  • Система дає змогу вибрати спеціаліста та час його прибуття залежно від стану пацієнта.
  • Пацієнтів розподіляють за трьома зонами: червона (5 хв), жовта (15 хв) та зелена (30 хв).

Основна частина

Черговий лікар у приймальному відділенні обирає кнопку виклику, обирає потрібного фахівця — терапевта, невролога, хірурга тощо — та вказує час прибуття відповідно до тяжкості випадку. Спеціаліст отримує сповіщення на мобільний телефон і приходить у призначений термін, оглядає пацієнта та здійснює супровід до оглядової кімнати.

За словами директорa лікарні Вадима Стоєва, система автоматично фіксує всі виклики: хто викликав, кого й у якій зоні. Це дає змогу адміністрації відстежувати навантаження, економити час і надавати допомогу вчасно, що особливо важливо при гострих станах, як-от інсульт.

Раніше чергові телефонували спеціалістам вручну, що займало більше часу. Нова система також дозволяє викликати кількох лікарів одразу та бачити повну картину сповіщень і перебігу викликів у режимі реального часу.

Читайте також:

Підписатися
Сповістити про
guest
0 коментарів
Зворотній зв'язок в режимі реального часу
Переглянути всі коментарі