У зв’язку з напруженою ситуацією з електропостачанням у мешканців Одеси та Одеської області виникає низка питань до енергетикам та місцевої влади. На найпоширеніші у соцмережах питання відповіли в Одеській обласній військовій адміністрації (ОВА). «Одеське життя» пропонує до уваги своїх читачів третю, заключну частину цих відповідей.
Як вирішуються значні складнощі з додзвоном до контактного центру ДТЕК «Одеські електромережі»?
Обласна військова адміністрація вже поставила завдання ДТЕК щодо оптимізації та удосконалення роботи контакт-центру з метою забезпечення комунікації та зв’язку з громадянами.
Щодо режиму роботи промислових підприємств
В ОВА вкотре звертаються до підприємств промислового комплексу з переведення виробництва на нічний час.
«Це допоможе збільшити можливості енергетиків для максимальної подачі світла нашим громадянам, а також зберегти робочі місця та підтримати економіку», – наголошують у військовій адміністрації.
Має місце нестабільна робота мобільного зв’язку?
Обласна адміністрація вже надала рекомендації мобільним операторам щодо забезпечення належної роботи зв’язку та обладнання додатковими резервними джерелами живлення їх вишок.
Нагадаємо, сьогодні, 15 грудня 2022 року, в Одесі продовжуються аварійні відключення електроенергії, а в області – екстрені.