Якщо медустанова уклала договір з Національною службою здоров’я України (НСЗУ), переважна частина послуг у ньому безкоштовна. І якщо вам відмовляють у безоплатній допомозі, ви можете подати скаргу.
КОМУ ПОДАТИ СКАРГУ?
- Якщо відмовляє у безкоштовній послузі лікар, напишіть скаргу головному лікарю закладу.
- Якщо відмовляють на рівні керівництва лікарні, напишіть скаргу до Департаменту охорони здоров’я у вашому місті чи регіоні. Або власнику медустанови – відповідному органу місцевої влади. Як правило, у назві лікарні вказано, хто власник. Якщо не вдається вирішити проблему на місцевому рівні, подайте скаргу до НСЗУ, зателефонувавши в контакт-центр*, або листом на поштову адресу: м. Київ, пр-т Степана Бандери, 19, індекс 04073, або на електронну адресу info@nszu. gov.ua.
У скарзі слід зазначити такі дані:
- прізвище, ім’я та по батькові, дату народження;
- дату відмови у медичній послузі;
- повна назва медустанови – цю інформацію можна отримати у реєстратурі, на сайті місцевого департаменту охорони здоров’я або у контакт-центрі НСЗУ;
- посада, прізвище, ім’я та по батькові людини, яка порушила ваші права;
- докладний опис ситуації: у чому саме відмовили (або вимагали гроші), за яких обставин, яку суму ви витратили за послуги чи яку суму від вас вимагали;
- контакти, за якими можна зв’язатися: номер телефону, електронна пошта.
ВАЖЛИВО! В контакт-центр НСЗУ телефонуйте 16-77. Тут можна дізнатися, чи уклала медустанова договір з Національною службою здоров’я, а також – чи безкоштовна необхідна послуга.
Читайте також: