У четвер, 19 травня, в Одесі трапився неприємний інцидент на автозаправці мережі WOG: замість бензину А-95 автомобілі заправили дизельним паливом. Сьогодні у компанії прокоментували інцидент та пообіцяли компенсувати збитки всім постраждалим.
Увечері 19 травня одеські Facebook-групи та Телеграм-канали заполонили скарги одеситів, які мали необережність заправити свої авто на АЗС WOG на Люстдорфській дорозі, 55 біля ЖК «Альтаїр». Автомобілісти обурювалися, що замість 95-го бензину в їхні баки залили «бодягу» або дизель, через що легкові авто затихли.
Знайшлися і ті, хто запідозрив у тому, що сталося, жорстокий розіграш і навіть звинуватив компанію WOG у спробі нажитися на громадянах під час війни, тоді як через дефіцит пального люди і так змушені вистоювати на заправках чималі черги.
Сьогодні, 20 травня, ситуацію прокоментували у прес-службі WOG.
У компанії пояснили «прикрий інцидент» технічним збоєм та пообіцяли всім постраждалим компенсувати витрати на ремонт.
«В результаті технічного збою в період з 12:45 до 13:53 при відпустці пального низка автомобілів була помилково заправлена сумішшю двох видів пального.
В даний час з усіма клієнтами, які могли постраждати внаслідок цієї ситуації, встановлюється контакт. Витрати, пов’язані з ремонтом через проблеми з пальним, мережа АЗК WOG компенсує»,
– наголошується на сторінці компанії у Facebook.
Всіх, хто заправляв свої авто в зазначений період часу на цьому АЗК, з ким ще не зв’язалися, просять звернутися до Центру підтримки клієнтів за телефоном: 0 800 300 525, безпосередньо на АЗК або зателефонувати за телефоном: 067 361 10 52.
У прес-службі мережі АЗК WOG визнали свою відповідальність та запевнили, що докладуть «максимум зусиль для мінімізації наслідків, компенсації витрат та збереження довіри наших клієнтів».
Читайте також: По Одесі у пошуках бензину