Новини Одеси та Одеської області

Транспорт в Одесі: куди звертатися, якщо щось не так у маршрутці або трамваї?

Транспорт в Одесі: куди звертатися, якщо щось не так у маршрутці або трамваї?

Читачі «Одеського життя» неодноразово зверталися до редакції з питанням, що їм робити і куди звертатися, якщо їх образили у громадському транспорті.

Причини невдоволення різні: у салоні брудно, водій грубить, розмовляє по телефону, палить, слухає гучну музику, порушує правила дорожнього руху або графік руху. «Одеське життя» з’ясовувало, що робити в таких ситуаціях.

Скаржимося по телефону

Ви можете поскаржитися на перевізника до Єдиного центру звернення громадян міста Одеси за номерами телефонів – 15-35 або (048) 705-55-55.

У скарзі необхідно зазначити:

  • маршрут автобуса, тролейбуса чи трамвая;
  • його номери – якщо маршрутка (автомобільні номери), якщо електротранспорт – його бортовий номер (з правого чабо з лівого боку транспорту);
  • причина скарги, час та місце події;
  • дані водія (бажано прізвище, ім’я, по батькові, яку компанію-перевізника представляє).

Усю цю інформацію запишуть та відправлять на розгляд до міського департаменту транспорту, зв’язку та організації дорожнього руху. Там, до речі, також можна залишити скаргу на перевізника, зателефонувавши за номером (048) 705-98-00, або надіслати листа на адресу вулиця Богдана Хмельницького, 18.

Кам’яні джунглі Одеси: як адресні вказівники та таблички можуть спростити наше життя?

Хто перевозить пасажирів до Одеси?

Якщо ви знаєте яка компанія займається перевезеннями, можете залишити скаргу власнику транспорту.

ТРАМВАЇ І ТРОЛЕЙБУСИ — у підпорядкуванні комунального підприємства «Одесміськелектротранс», куди слід направляти претензії.

МАРШРУТНІ ТАКСІ — на балансі приватних і комунальних перевізників. Серед них:

  • ПАТ «Севертранс» – маршрутки №№120, 130, 190, 165, 242, 240, 250, 104, 126, 127, 129, 130, 131, частково – 232а.
  • ТОВ «Турист» – маршрутки № № 4, 7, 105, 105а, 111, 112, 124, 135, 150, 168, 171, 197, 198, 214.
  • ТОВ «Віраж» – маршрутки №№8, 11, 18, 23, 121,146, 175, 185, 203, частково – 232а.
  • ТОВ «Авторух сервіс» – маршрутки № № 128, 201, 202 та 208.
  • ТОВ «Автотранс-Україна» – маршрутки №№137 та 145.
  • ПП «Старс Транс» – маршрутки №№145 та 149.
  • ТОВ «Гленкор-Юг» – маршрутки №№148 та 280.
  • ТОВ «Швидкісні автобусні маршрути» – №№220, 220а та 208.
  • КП «Одесміськелектротранс» – маршрутки №№6, 16, 190, 191, 233, 237 та 288.

Перевізник або водій теж мають право поскаржитися на пасажира, якщо його права порушили чи завадили роботі. Вони можуть звернутися по допомогу до тієї ж служби або викликати поліцію.

Як карають порушників?

трамвай одесса проезд

Покарання за неякісне обслуговування пасажирів у громадському транспорті може бути різним. Як нам повідомили в Єдиному центрі звернення одеситів та у департаменті транспорту, все залежить від ситуації та причини скарги. Це може бути догана водієві, усунення на якийсь час від роботи, штраф для компанії або звільнення працівника.

Перевірили на собі

Журналіст «Одеського життя» перевірила номери телефонів, на які можна скаржитися, якщо ваші права порушили.

По телефону Одеського обласного управління захисту прав споживачів (0482) 22-61-68 ніхто не відповів. Більше того, цей номер недійсний.

Тепер дзвонити потрібно до Головного управління Держпродспоживслужби Одеської області за номером (048) 716-13-01. Але пасажирам про це чомусь ніхто не повідомляє.

Також ми спробували зв’язатися з «Асоціацією одеських перевізників» (048) 705-51-51. Туди теж не додзвонилися – протягом робочого дня ніхто не відповів.


Іванівський міст: коли розпочнеться реконструкція?

Висловіть вашу думку. Це важливо.
Підписатися
Сповістити про
guest
0 коментарів
Зворотній зв'язок в режимі реального часу
Переглянути всі коментарі
Ще за темою
Всі новини

купить квартиру в Одессе

Вибір редакції