Ключові моменти: 

  • Єдина портова система означає об’єднання всіх портів Одещини під одним керівництвом для прозорої та чесної роботи.
  • Реалізація реформи вже почалась у порту «Чорноморськ».
  • Реформа допоможе перевалювати до 35 млн тонн вантажів на рік та збереже робочі місця.

Реформа вже стартувала

За інформацією Міністерства розвитку громад і територій, створення єдиної портової системи має на меті зробити операції в портах максимально прозорими та підзвітними.

Додамо, що пілотний етап реформи вже стартував у державному підприємстві «МТП «Чорноморськ». Наразі доступ до причалів і складів організовують через електронні аукціони Prozorro.Продажі. Це дає рівні умови для всіх учасників ринку і робить весь процес контрольованим і загальнодоступним. Планують об’єднати порти в один кластер і зробити їх більш сучасними і вигідними, щоб перевозити більше вантажів, особливо якщо морські порти будуть заблоковані. Також важливо зберегти робочі місця – понад 2 тисячі людей.

Такі новації встановлюють єдині правила для всіх учасників ринку і гарантує відкритість кожного етапу.

Стратегічний план розвитку портів – також відіграє велику роль. Адже тут передбачений перехід державних стивідорів у корпоративні підприємства та оптимізація витрат. У планах також оновлення судноплавного флоту, розвиток портової інфраструктури, покращення автомобільного і залізничного сполучення з портами.

Читайте також чому Одеський припортовий завод не вдалося продати на аукціоні.

Варто зазначити, що команда «Укрзалізниці» разом із Міністерством розвитку громад працює над системою справедливого розподілу пропускної спроможності та оптимізацією залізничних маршрутів для портових перевезень.

Загалом, реформа дозволить перевалювати до 35 млн тонн вантажів на рік навіть у разі морської блокади, а також збереже понад 2 000 робочих місць.

 

Запитати AI:

Підписатися
Сповістити про
guest
0 коментарів
Зворотній зв'язок в режимі реального часу
Переглянути всі коментарі