У п’ятьох громадах Одеської області запровадили послугу мобільного “адміністратора” ЦНАП. Вона дозволяє приймати документи для отримання адміністративних послуг у форматі віддаленого пересувного робочого місця.
Про це повідомили в Одеській обласній державній адміністрації.
Цей сервіс створений для людей з обмеженими фізичними можливостями та людей похилого віку, які за станом здоров’я не можуть самостійно відвідати ЦНАП, тому вимагають отримання адміністративних послуг за місцем проживання.
Читайте також: Які питання допоможе вирішити ЦНАП?
Портативний комплекс “Мобільний офіс” є комплектом сучасної портативної техніки, що дозволяє у форматі віддаленого робочого місця здійснювати повноцінний прийом документів для отримання адміністративних послуг за місцем знаходження громадян.
На Одещині відповідні послуги діють у п’яти громадах:
- Кодимській;
- Роздільнянської;
- Старокозацькій;
- Окнянської;
- Арцизькій.
Скористатися послугами можуть люди:
– які досягли 75-річного віку та старші;
– з інвалідністю І групи;
– люди, які за станом здоров’я не здатні самостійно пересуватися та потребують постійної допомоги, у тому числі перебувають на стаціонарному лікуванні.
Як отримати послугу
Щоб скористатися сервісом «Мобільний адміністратор», потрібно подати звернення до Центру надання адміністративних послуг для оформлення заяви на отримання сервісу. Це може зробити також родич або особа, яка здійснює догляд за ним або проживає разом із ним, соціальний робітник.
Далі адміністратор ЦНАП із мобільним кейсом приїжджає на місце знаходження заявника у зазначену дату та час, оформляє всі необхідні документи та проводить замовлення послуг.