Ключові моменти:
- В Одесі запустили довгоочікуваний магістральний трамвай №7 «Північ–Південь», але його перший рейс показав катастрофічний стан рейок.
- Незважаючи на комфорт нових вагонів «Татра-Південь», вони змушені їхати зі швидкістю 15 км/год, а проїзд через весь маршрут займає близько двох годин;
- Без капітальної заміни колій, облаштування платформ і пріоритету на світлофорах запуск маршруту не стане повноцінним транспортним проривом.
Депутат Одеської міськради Петро Обухов протестував маршрут трамвая №7 і зазначив, що нові вагони «Татра-Юг» дійсно комфортні, але значну частину маршруту вони змушені рухатися зі швидкістю не вище 15 км/год, а на проїзд з одного кінця в інший йде близько двох годин.
Навіть такі обмеження не врятували від НП: вже в перший день один з вагонів зійшов з рейок.
Щоб маршрут працював повноцінно, необхідне не косметичне, а практично повне оновлення трамвайних колій, будівництво зручних платформ і впровадження пріоритету на світлофорах. Без цього запуск №7 не стане справжнім транспортним проривом.
«Приємно, що трамвай нарешті поїхав. Але ще дуууже багато роботи, щоб він реалізував свій потенціал», — резюмував Обухов.
Нагадаємо, що відновленню роботи сьомого маршруту передувала масштабна реконструкція узвозу Віталія Блажка, на якому просів ґрунт та деформувалися рейки.
Раніше в КП «Одесськоелектротранс» підтвердили: вагони «Татра-Юг» дійсно нерідко сходять із колій та називали причину – незадовільний стан рейок.
Читайте також: Трамвай-желание: как в Одессе делают городской транспорт комфортным