Новини Одеси та Одеської області

Що робити, якщо пошкоджено пломбу на електролічильнику?

Що робити, якщо пошкоджено пломбу на електролічильнику?

Електролічильником без пломби користуватися не можна. Постачальник електроенергії може вимагати компенсацію, якщо виявить, що пломбу зірвано.

Давайте розберемося, що буде за пошкоджену пломбу на лічильнику електроенергії.

Хто відповідає за збереження пломби на лічильнику електроенергії?

Це залежить від місця встановлення електролічильника. Якщо лічильник встановлено у квартирі або приватному будинку, то за збереження пломб відповідає споживач, тобто власник житла.

Якщо ж лічильник електроенергії встановлено на сходовій клітці, відповідальність за збереження пломб несе власник будівлі або організація, що її обслуговує. Так написано у Правилах користування електричною енергією для населення. Тобто за лічильники у багатоквартирних будинках відповідають ОСББ або ЖКС, на балансі яких перебуває будівля.

Читайте також: Пять вопросов о поверке счетчиков

Чи випишуть штраф за зірвану пломбу на електролічильнику?

Це не обов’язково. Якщо ви виявили пошкодження пломби, то маєте негайно повідомити компанію ДТЕК Одеські електромережі. У цьому разі ви звільняєтеся від штрафних санкцій. Гроші візьмуть лише за встановлення нової пломби.

Це також стосується випадків, коли ви самі, з необережності, зірвали пломбу. Потрібно повідомити про це ДТЕК Одеські електромережі. За ненавмисне пошкодження пломби штрафи не передбачені.

Штраф за зірвану пломбу на електролічильнику?

Проте, якщо контролери ДТЕК Одеські електромережі самостійно виявлять зірвану пломбу, то складуть акт про порушення. У цьому випадку прийде комісія, щоб провести експертизу. За результатами перевірки постачальник електроенергії може вимагати сплатити вартість неврахованої електроенергії з дати останньої перевірки. Зазвичай контрольні перевірки бувають раз на півроку, а технічні – раз на 3 роки.

Стаття на тему: Проверка электросчетчика — надо ли пускать контролеров?

Що буде, якщо експерти склали акт про порушення?

В цьому випадку ДТЕК Одеські електромережі мають право відключити електроенергію. Ви повинні будете відшкодувати вартість збитків, перевірки лічильника, його обслуговування та заміни пломби.

Акт про порушення можна оскаржити в суді. Якщо лічильник електроенергії розташований на сходовому майданчику, то під час експертизи має бути присутнім представник ОСББ або ЖКС. Саме представник обслуговуючої організації, а не власник квартири, має підписувати цей акт.

Якщо електролічильник встановлений у квартирі, то експертиза має проходити лише у присутності споживача. Інакше такий акт вважається недійсним.

Куди звертатися, якщо зірвано пломбу на електролічильнику в Одесі?

Куди звертатися в Одесі, якщо зірвано пломбу на електролічильнику?

Під час карантину центри обслуговування клієнтів ДТЕК Одеські електромережі можуть працювати дистанційно. Повідомити про зірвану пломбу та замовити послугу пломбування можна за телефонами:

Кол-центр:

  • 0 800 409 090

Для стаціонарних телефонів:

  • +38 (048) 705 90 90

Для мобільних телефонів:

  • +38 (068) 750 90 90
  • +38 (095) 750 90 90
  • +38 (073) 750 90 90

Читайте також: Чей провод — кто в Одессе отвечает за столбы и провода?

Фото: ДТЕК

Актуальна інформація ЗА Одесу у нашому Telegram каналі! Новини, фоторепортажі та історични факти про Одесу.
Читайте нас у Viber! На каналі «Комуналка» розповідаємо про комунальні платежі, тарифи, пільги та субсидії.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Висловіть вашу думку. Це важливо.
Ще за темою
Всі новини
Вибір редакції
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: