Новини Одеси та Одеської області

Як використовувати SMS-розсилки для розвитку бізнесу?

Як використовувати SMS-розсилки для розвитку бізнесу?

Успішне ведення бізнесу передбачає застосування нових технологій та взаємозв’язок із клієнтом. Розповідати про свій товар чи послугу потрібно скрізь, де повідомлення може потрапити на очі потенційному клієнту. Але якщо рекламу на бігборді можуть не помітити, а в соцмережах – прогорнути, то SMS-розсилки – це стовідсоткове влучення.

Що таке SMS-розсилки?

SMS-розсилки можна розглядати як окремий маркетинговий хід, коли ви хочете розповісти клієнтам про нову продукцію чи послугу, так і цілу маркетингову стратегію, коли поряд із розсилкою використовуються й інші способи комунікації. Розсилка коротких повідомлень допомагає залучити клієнтів, зробити бренд більш впізнаваним і, звичайно ж, збільшити кількість продажів товарів і послуг.

Оператор мобільного зв’язку Київстар пропонує таргетовані SMS-розсилки на платформі Adwisor. Платформа дає можливість детально налаштувати націлення та запровадити основні характеристики потенційної аудиторії. Вибирати базу для розсилки можна, вказавши:

  • тип телефону;
  • вигляд операційної системи, встановленої на гаджеті;
  • стаття потенційного клієнта;
  • вік;
  • наявність дітей;
  • стиль життя.

Можна також вибрати аудиторію за інтересами, наприклад любителі книг або фільмів, любителі спорту.

Чому важливо налаштувати геолокацію?

Після того, як обрано цільову аудиторію, слід особливу увагу звернути на налаштування геолокації. Використовуючи цю функцію, ви вибираєте на карті територію, абоненти якої мають отримати SMS-розсилку.

Геотаргетинг можна налаштовувати вибираючи: область, район, місто, мікрорайон або робочу зону, наприклад, абоненти, які опиняються неподалік вашого магазину або перукарні, можуть отримати відповідне повідомлення.

Які переваги надає платформа Adwisor?

Платформа Adwisor, завдяки якій клієнти Київстар можуть налаштувати таргетовану SMS-розсилку, крім зручності у використанні, надає ще ряд переваг:

  1. Платформа дозволяє для розсилки вибрати аудиторію серед абонентів мобільного оператора Київстар, які згодні отримувати повідомлення за програмою «Мої знижки».
  2. Повідомлення можна надсилати від імені компанії, що дозволить зробити бренд більш впізнаваним.
  3. Вартість розсилки можна самостійно регулювати.
  4. Крім готових шаблонів на вибір аудиторії, можна також створювати та використовувати індивідуальні.
  5. Платформа надає статистику по всіх кампаніях SMS-розсилок, які проводились. Можна вивчити всю статистику та проаналізувати ефективність маркетингової SMS-розсилки.
  6. Розсилки можна створювати та одразу активувати або створювати на майбутнє. Також можна ще раз активувати розсилки, які були зроблені та використані раніше.
  7. Платформа дозволяє вибирати різну геолокацію для розсилок: наприклад, ціле місто або територію за сто метрів від бізнес-об’єкта.
Висловіть вашу думку. Це важливо.
Підписатися
Сповістити про
guest
0 коментарів
Зворотній зв'язок в режимі реального часу
Переглянути всі коментарі
Ще за темою
Всі новини

купить квартиру в Одессе

Вибір редакції