Багато хто з нас, бажаючи заощадити, робить покупки в інтернет-магазинах. Але чи завжди такі покупки є вигідними і безпечними? Адже найчастіше інтернет-магазини змушують покупців платити більше, використовуючи різні хитрі схеми і методи. Розповідаємо про найпоширеніші.
Знижка після підвищення ціни
Це один із найпопулярніших методів обману покупців, адже переважна більшість із нас намагаються скористатися знижками та акційними пропозиціями, щоб заплатити менше. Однак інтернет-магазини часто навмисне збільшують ціну на товар перед знижкою, щоб вона виглядала привабливішою для клієнтів. Тому внаслідок цього продавець збільшує шанси продати товар, а покупець залишається задоволеним, але ошуканим.
Приховані платежі
Деякі недобросовісні продавці люблять додавати приховані платежі до кінцевої ціни товару. Наприклад, податок, вартість доставки чи обробки замовлення. І в результаті остаточна вартість покупки може виявитися значно вищою.
Маніпуляції свідомістю покупців
Деякі інтернет-магазини змушують нас купувати швидше та більше завдяки спеціальним психологічним технікам та маніпулюванням свідомістю покупців. Так, часто вони використовують для цього терміни “ексклюзивний” або “кількість обмежена”, створюючи таким чином хибне враження того, що продукт дуже цінний і попит на нього великий.
І побачивши подібні терміни в описі товару, варто задуматися: чи справді він настільки необхідний вам?
Персональні пропозиції
Крім того, буває так, що інтернет-магазини збирають дані про постійних покупців, використовуючи їх для того, щоб змушувати їх купувати товари саме у них і платити більше.
Наприклад, вони можуть робити акційну пропозицію не тільки на товар, який шукає покупець, а й на додаткові товари, які здаються корисними дрібницями. За рахунок цього продавці підвищують вартість покупки.
Стаття на тему: Секрети розумного шопінгу: як замовляти товари за кордоном та отримувати максимальну вигоду.