Назви напоїв також недвозначно пов’язують їх з Кавказом.
Про це повідомляє пресслуужба Антимонопольного комітету України.
Вина з сонячної Грузії вже давно є популярними в Україні, складаючи гідну конкуренцію іншим іноземним та національним виробникам напоїв з винограду. Настільки популярними, що деякі українські винороби почали позначати свою продукцію в спосіб, який вказує на походження вина нібито з Грузії.
Саме так вчинили АТ «Коблево» з Миколаївщини, СП «АКВАВІНТЕКС» та ПРаТ «Одесавинпром» з Одещини.
Компанії оформлюють пляшки етикетками із елементами грузинського прапора, написами літерами грузинського алфавіту, зображенням карти Республіки Грузія, чоловіка у грузинському національному костюмі тощо. Назви напоїв також недвозначно пов’язують їх з Кавказом. Насамкінець, саме ці елементи оформлення є домінуючими, в той час як інформація про українського виробника напою – маленькими літерами.
Рекомендації Комітету виноробам:
Вжити заходів щодо недопущення поширення на етикетках та контретикетках вина позначень, які можуть свідчити та бути сприйнятими як інформація про походження цього напою. Про результати розгляду повідомити АМКУ в 10-деннний термін.
Фото: АМКУ