
За словами книговидавців, в Одесі зростає попит на українську книжку, але торгівельні мережі досі не відчули цю тенденцію. Тому покупці шукають інших шляхів: купують книжки через інтернет або на книжкових виставках.
— Сьогодні в Одесі, або в Білгород-Дністровському, наприклад, зі ста книжок на прилавку ви, в кращому разі, побачите дві українські. І тут справа не в попиті та пропозиції. Коли наше видавництво відвідало Одесу в цьому році, у нас розкупили майже все україномовне… Я був вражений виставкою "Зелена хвиля". Ми там знайшли партнерів, точки збуту, — коментує ситуацію директор київського видавництва "Наш Формат" Антон Мартинов. — Просто продавці, торгівельні мережі, не вірять у попит на українську книжку в, умовно, "російськомовних регіонах".

— На мій погляд, хорошим варіантом було б зробити схему "50х50" для українських торгівельних мереж, — каже Мартинов. — Якщо ти торгуєш книжками, то в тебе має бути, наприклад, 50% україномовної книжки. Це дозволить україномовному продукту вийти на ринки сходу України.
Джерело: gazeta.ua


