Новини Одеси та Одеської області

LED-екрани: що допоможе залучити нових клієнтів

LED-екрани: що допоможе залучити нових клієнтів

Фахівці з реклами та маркетологи стверджують, що LED-екрани — найефективніший засіб для привернення уваги аудиторії, а отже, для просування товару чи послуги. Для того щоб реклама спрацювала і побачила її велика кількість людей, необхідно не тільки вибрати найбільш підходящий варіант LED-екрана, але і завантажити якісний контент.

У чому переваги LED-екранів?

Завдяки насиченому кольору, хорошій передачі зображення та динаміці на екрані – рекламне повідомлення на LED-екранах виглядає дуже добре та привертає увагу потенційних клієнтів. Головні переваги такої реклами:

  • LED-екрани можуть працювати цілодобово. Зображення ними добре видно як і денний, і у нічний час. Чого не можна сказати, скажімо, про рекламу на звичайних бігбордах чи сітілайтах, зображення на яких не видно у темний час доби.
  • Текст на LED-екранах можна побачити на відстані до 600 метрів.
  • Завдяки динамічному контенту, рекламодавець може розповісти майбутнім клієнтам набагато більше інформації про товар чи послугу. Бігборди зі статичною рекламою багато в чому програють у цьому питанні.
  • Рекламні LED-конструкції залежно від типу можуть працювати як усередині приміщення, так і зовні. Дізнатися більше про LED-екрани та вибрати відповідний варіант можна за посиланням: https://1-rk.com.ua/.

Яка повинна бути реклама на LED-екранах?

Після того як вибрано розмір і вид LED-екран, а також прийнято рішення, де його буде розміщено, необхідно продумати рекламне повідомлення. Як це правильно зробити?

  1. Тривалість відео не повинна перевищувати 6 секунд, якщо повідомлення на LED-екрані розраховане для водіїв. Якщо екран розташований у пішохідній зоні – не більше 15 секунд, якщо в супермаркеті чи магазині – не більше 20 секунд.
  2. Рекламне звернення повинно мати лаконічну форму та сформовану думку. У аудиторії має виникати додаткових питань. Вся інформація повинна бути на екрані.
  3. Відеоряд не повинен містити багато цифр. Якщо потрібно вказати, наприклад, розмір знижки, краще зробити це один раз наприкінці відео. При цьому цифри мають бути великого розміру. Важливо також використовувати шрифт для читання. Не рекомендується використовувати химерні дизайнерські шрифти.
  4. Відеоролик має бути унікальним. Це допоможе привернути увагу аудиторії. Але водночас не варто перебирати із креативністю. Рекламне звернення має бути максимально зрозумілим для споживачів.

*на правах реклами

Висловіть вашу думку. Це важливо.
Підписатися
Сповістити про
guest
0 коментарів
Зворотній зв'язок в режимі реального часу
Переглянути всі коментарі
Ще за темою
Всі новини

купить квартиру в Одессе

Вибір редакції