В Одесі змінюють вимоги до розміщення зовнішньої реклами і планують удвічі скоротити її кількість. Уже демонтовано понад 80% розміщених у місті афішних тумб і понад 100 стаціонарних рекламних конструкцій великого формату та інших.
Зокрема, на Виконкомі Одеської міськради 27 березня було погоджено зміни до Схеми комплексного розміщення зовнішньої реклами в межах Адміральського проспекту. Як повідомили в мерії, кількість рекламних носіїв буде скорочено на 64%: з 78 до 28 одиниць.
Як зазначив начальник Управління реклами Ігор Слюсаренко, наразі розроблено та погоджено з власниками рекламних засобів “План дій щодо скорочення рекламних конструкцій у місті Одеса”. Документ передбачає внесення змін, скасування та ухвалення нових схем комплексного розміщення зовнішньої реклами.
Читайте також: Потворна реклама в місті: чому в Одесі не можуть вирішити цю проблему
Демонтаж здійснюватиметься переважно в історичному центрі Одеси. Зокрема, це зумовлено включенням історичної частини міста до Списку всесвітньої спадщини ЮНЕСКО, а також розвитком технологій і, як наслідок, зміною вимог до реклами та рекламних конструкцій.
Надалі в Одесі пропонується впроваджувати сучасні цифрові рекламні носії.
“Проведено переговори з власниками рекламних конструкцій щодо зменшення кількості зовнішньої реклами в нашому місті. Знайдено розуміння – кількість носіїв буде скорочено майже вдвічі. Крім того, планується поступове оновлення та приведення рекламних конструкцій до сучасного вигляду”, – повідомив мер Одеси Геннадій Труханов.
Читайте також: В Одесі власник кафе змінив вивіску на напис «Гена, **й тобі, а не хабар»