Бажання заощадливо витрачати власні кошти абсолютно раціональне в сучасних умовах — це правда. Проте іноді виникає логічне питання: якими способами можна найбільше та найзручніше економити. Особливо зараз, коли ситуація в країні не надто стабільна, а ціни на більшість груп товарів постійно зростають.
Своїм досвідом та знаннями у цьому питанні поділилися представники агрегатора промокодів та знижок Liga.Промокоди:
«За нашими спостереженнями, до початку повномасштабного вторгнення українці були більш пасивними у пошуку шляхів економії. Більшість просто чекали чергових знижок. Зараз же ми спостерігаємо зростання ініціативності. Сучасний український покупець не просто чекає на нові знижки чи акції, а й шукає, наприклад, промокод Комфі на знижку. Адже це додаткова можливість придбати потрібний товар за більш вигідною ціною».
Загалом в Liga.Промокоди підкреслюють, що в Україні залишаються популярними три способи економії:
- Промокоди — унікальні комбінації символів, які вводяться при оформленні замовлення в інтернет-магазині або сервісі. Достатньо лише знайти актуальний код для потрібного інтернет-магазину й застосувати його. Таким чином можна використати в магазині Комфі, MOYO, Цитрус чи Алло промокод й отримати додаткову знижку.
- Бонуси — додаткові вигоди, які надаються покупцям при здійсненні покупок. Бонуси можуть бути у вигляді подарункових карт, сертифікатів, кешбеку, балів лояльності тощо. Вони стимулюють покупців повертатися до одного і того ж продавця або сервісу, а також використовувати їх для отримання знижок на наступні покупки.
- Знижки та акції — зменшення ціни товару або послуги на певний відсоток або суму. Знижки можуть бути тимчасовими чи постійними, а також диференційованими за категоріями товарів, сезонами, святами тощо. Вони дозволяють купувати більше за меншу ціну, але не завжди гарантують найкращу пропозицію на ринку.
В Liga.Промокоди радять покупцям звертати увагу на умови отримання того чи іншого бонусу й знижки, а також цікавитися, як в обраному інтернет-магазині промокоди комбінуються з іншими акціями чи розпродажами. Річ у тім, що доволі часто до акційних товарів та послуг промокоди не застосовуються. Тому знижка не сумується й доводиться обирати щось одне: або акційну ціну, або звичайну вартість мінус знижка за промокодом.
Окрім того, для акційних товарів та таких, що придбані із застосуванням промокоду, можуть діяти певні обмеження щодо можливостей кредитування. Цей аспект також необхідно вивчати на сайті продавця або ж попередньо отримати консультацію менеджера, щоб запобігти непередбачуваним обставинам під час купівлі.
*на правах реклами