За останні кілька місяців понад 10 мільйонів споживачів стали клієнтами «Нафтогазу». І, як розповіли в компанії, багато хто скаржиться на суми у платіжках, які не відповідають реальному споживанню газу.
Фахівці роз’яснили, що розрахунок суми до оплати за постачання газу здійснюється виключно на основі даних Оператора ГРС (облгазу).
Якщо сума в платіжці завищена, споживачам рекомендують:
- звернутися до Оператора ГРС для коригування інформації;
- якщо вирішити проблему не вдалося – направити в облгаз офіційну письмову претензію з вимогою роз’яснити, звідки у рахунках з’явилася зазначена сума;
- паралельно написати звернення до Національної комісії з регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг. Можна не лише подати скаргу про порушення з боку Оператора ГРС, а й підкріпити її вимогою провести перевірку оператора на дотримання ліцензійних умов.
Читайте також:
- Нафтогаз пророкує українцям найхолоднішу зиму за останні десятиліття;
- Де купити дрова, якщо не стане газу чи опалення;
- Як одеситам платити за газ: Нафтогаз встановив нові правила.
Фото: Хвиля