До редакції «Одеського життя» часто зверталися читачі зі скаргами на те, що номер Єдиного центру звернень громадян «15-35» недоступний.
За словами наших читачів: то при наборі номера виклик обривається, то зовсім недоступний, а тим, хто зміг додзвонитися, не можуть зв’язатися з оператором. Журналіст нашої редакції спробував набрати «гарячу лінію» телефону довіри мера нашого міста, проте зіштовхнувся з тими самими проблемами.
Тоді ми зв’язалися з прес-службою Одеської міськради та поставили відповідне питання: «Чому неможливо додзвонитися до Єдиного центру звернення громадян і з чим це пов’язано?». І ось як нам роз’яснили цю ситуацію:
- По-перше, набирати номер 15-35 потрібно лише зі стаціонарного телефону, не з мобільного.
- По-друге, зараз великий потік дзвінків, особливо до Центру надання адміністративних послуг (ЦНАП). Щохвилини приходить близько 24 звернень від одеситів, оператори не встигають відповідати і консультувати.
- По-третє, не варто забувати про інший номер Єдиного центру звернень громадян – (048) 705-55-55. Ви також потрапите до міськради та зможете отримати всі необхідні послуги по телефону.
Нагадаємо, що зателефонувавши до Єдиного центру звернень громадян ви можете:
- звернутися до швидкої комунальної допомоги (викликати «аварійку» можна і за номером 15-01 з мобільного) — натисніть 1;
- викликати аварійно-рятувальну службу (пожежну, поліцію, «швидку») — натисніть 3;
- додзвонитися до теплопостачання — натисніть 5;
- вирішити питання щодоелектротранспорту — натисніть цифру 6;
- зателефонувати до ДТЕК — натисніть 7;
- отримати консультацію від співробітника ЦНАПу — натисніть 9;
- звернутися до оператора Єдиного центру звернень громадян — натисніть 0.
Не забувайте і про електронну платформу міськради – 1535.odessa.ua. Тут приймають письмові звернення громадян.