Врач и пациент

Про це повідомляє Департамент охорони здоров’я Одеської ОВА.

«Вчасне інформування про корупційні схеми та правопорушення дозволить оперативно та якісно відпрацьовувати всі звернення громадян, оптимізувати роботу та покращити медичне обслуговування в закладах», – заявили у прес-службі відомства.

Як повідомляється, телефони гарячої лінії наглядового комітету вже розпочали свою роботу в режимі 24/7. Вони діють як для жителів Одеси, так і по всій області. Звернення фіксуються та обробляються менеджерами медичного профілю.

Тих пацієнтів або їх рідних, хто зіткнувся з вимогою грошей за лікування або лікарські засоби, передбачені безкоштовно, просять звертатися на гарячу лінію за телефонами:

  • 050-418-82-77;
  • 063-625-00-23;
  • 048-753-31-44.

«Не залишайтесь осторонь соціально важливих питань. Лише спільними зусиллями ми припинимо корупційні дії та зможемо покращити медичне обслуговування громадян Одеської області», – додали в облздоров’я.

Читайте також: Які медпослуги безкоштовні, а за які доведеться заплатити?

Підписатися
Сповістити про
guest
0 коментарів
Зворотній зв'язок в режимі реального часу
Переглянути всі коментарі