Ключові моменти:
- Мешканцям Одеси та області, у яких не відбулося змін у родині чи майні, субсидію на опалювальний сезон перерахують автоматично.
- Кому треба подати документи (заяву та декларацію).
- Як оформити онлайн за 10 хвилин.
- Заборгованість понад 680 грн, яка не сплачується більше ніж 3 місяці, є підставою для припинення виплат.
Кому виплати призначать автоматично
Пенсійний фонд самостійно розрахує субсидії на період із 16 жовтня до 15 квітня. Автоматичний перерахунок проведуть також для тих домогосподарств, яким у літній період субсидію призначили в нульовому розмірі.
Щоправда, окремим жителям Одеси доведеться подати заяву та декларацію. Це стосується тих, хто:
- оформлює субсидію вперше;
- до 1 жовтня змінив склад домогосподарства — наприклад, хтось прописався або виписався;
- має зміни у переліку комунальних послуг;
- опалює будинок дровами, вугіллям або скрапленим газом.
До слова, для домогосподарств, які використовують тверде паливо чи скраплений газ, допомогу призначають один раз на рік, тому документи потрібно подавати окремо.
Варто зазначити, якщо подати заяву та декларацію до 30 листопада включно, субсидію призначать за весь опалювальний сезон. Проте у разі звернення у грудні виплати нараховуватимуть лише з місяця подання документів.
Візьміть до уваги: оформити субсидію можна без відвідування сервісного центру Пенсійного фонду — онлайн через вебпортал ПФУ або застосунок «Дія». Для цього знадобиться кваліфікований електронний підпис або «Дія.Підпис». Заповнення спрощеної форми займає близько 10 хвилин.
Також отримувачам субсидій радять своєчасно повідомляти Пенсійний фонд про борги за комунальні послуги. Якщо заборгованість перевищує 680 гривень і не сплачується понад три місяці, виплату можуть припинити. Водночас у разі фінансових труднощів можна укласти з постачальником комунальної послуги договір про реструктуризацію боргу. Це дасть змогу зберегти право на державну допомогу.
Нагадаємо, у вересні 2026 р. малозабезпечені сім’ї продовжують отримувати базову соціальну допомогу. Цей вид підтримки розраховується індивідуально залежно від складу сім’ї та середньомісячного доходу.
Читайте також:



