Про це повідомила пресслужба «Укрзалізниці».
У компанії зазначили, що сайт і додаток вдалося відновити за 89 годин роботи після безпрецедентної атаки. Але на першому етапі (близько 20 днів) працюватиме тільки базовий функціонал: продаж і повернення квитків.
Відразу після відновлення роботи онлайн-сервісів додаток УЗ не витримав навантаження, сайт також працює з перебоями. Спроби забронювати місця або оплатити квитки перетворилися на справжній виклик. Користувачі масово скаржаться, що зайти в додаток неможливо – ще на етапі введення телефону система просто не реагує.
«Оскільки зараз система переживає пікові навантаження, можливі тимчасові технічні перебої в роботі, тому просимо пасажирів користуватися застосунком винятково у випадках необхідності в терміновій подорожі», – коментують ситуацію в компанії.
Пасажирам радять:
- Архіви квитків, придбаних раніше, недоступні в додатку. Квитки залишаються дійсними, знайти їхні PDF-дублікати можна на електронній пошті, що вказувалася в акаунті пасажира. Також варто перевірити папку «спам», квитки могли впасти туди.
- Для посадки в поїзд також можна використовувати скріншоти квитків із застосунку, а в разі відсутності обох варіантів квитків – просто покажіть на посадці квитанцію про оплату квитків із банківського застосунку.
- Повернути раніше придбані в застосунку квитки та повернути кошти за автопокупку можна через форму за посиланням на головній сторінці застосунку.
Читайте також: Популярний поїзд з Одеси тимчасово змінює маршрут