Укрпошта випустить марку на честь перемоги українського гурту Kalush Orchestra на пісенному конкурсі Євробачення-2022.
Про це повідомив сьогодні гендиректор компанії Ігор Смілянський.
«Укрпошта випускає марки згідно з рішенням Художньої Ради. Але я думаю в мене буде достатньо аргументів як у голови Ради погодити та пришвидшити випуск марки, присвячений нашим переможцям. Так як ми це зробили з Русланою та Джамалою (виконавниці, які принесли Україні перемогу на Євробаченні у 2004 та 2016 роках відповідно – прим. ред.)», – написав у Facebook Смілянський.
Він також розповів, що дизайн нової марки буде розроблено окремо, оскільки його ще слід узгодити із Євробаченням. А як приклад одного з варіантів гендиректор «Укрпошти» опублікував таке фото:
Крім того, Смілянський нагадав, що на його Телеграм-каналі, у додатку «Дія» та на сторінці «Укрпошти» у Facebook йде голосування, яка марка буде наступною маркою України. Віддати свій голос можна ще протягом 5 днів.
Але Kalush йде поза конкурсом.
Нагадаємо, у ніч на 15 травня 2022 року український гурт Kalush Orchestra виграв конкурс «Євробачення-2022», обійшовши всіх конкурентів з великим відривом. Українці представили на конкурсі пісню «Stefania» – своєрідний симбіоз репу та етнічних мотивів. Спочатку соліст Kalush Orchestra Олег Псюк присвятив композицію своїй мамі Стефанії. Але коли Росія вторглася в Україну, Stefania стала для багатьох символом, який уособлює нашу батьківщину.
Читайте також: Kalush Orchestra випустили кліп, який пробирає до мурашок: знімали на руїнах Ірпеня та Бучі
Фото BBC та з Facebook-сторінки Ігоря Смілянського