Новини Одеси та Одеської області

Що робити, якщо повітряна тривога застала вас у магазині?

Що робити, якщо повітряна тривога застала вас у магазині?

У департаменті муніципальної безпеки Одеської міськради роз’яснили, що мають робити адміністрація, персонал та відвідувачі магазину/супермаркету/торгового центру під час повітряної тривоги.

Одесити масово скаржаться до міськради на те, що під час повітряної тривоги персонал об’єктів торгівлі виганяє відвідувачів на вулицю.

Тому міська влада дала роз’яснення, як мають діяти персонал та відвідувачі об’єктів торгівлі, коли оголошено тривогу.

При повітряній тривозі адміністрація магазину/супермаркету/ТЦ/ТРЦ повинна:

повідомити відвідувачів про повітряну тривогу за допомогою системи оповіщення (гучномовець, сирена, сигналізація, акустична система).
проінформувати всіх відвідувачів про найближчий притулок (укриття). Це також може бути паркінг або підвал. До найближчого укриття призведуть вказівки на стіні або на підлозі з направленням у притулок.
якщо в магазині немає притулку (укриття), адміністрація магазину має визначити найбезпечніше місце у приміщенні магазину, куди під час тривоги йде персонал та відвідувачі.

Дані роз’яснення є обов’язковими до виконання.

Актуальна інформація ЗА Одесу у нашому Telegram каналі! Новини, фоторепортажі та історични факти про Одесу.
Читайте нас у Viber! На каналі «Комуналка» розповідаємо про комунальні платежі, тарифи, пільги та субсидії.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Висловіть вашу думку. Це важливо.
Ще за темою
Всі новини
Вибір редакції
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: