1000 грн від держави на передплату друкованих медіа

Одесити масово скаржаться до міськради на те, що під час повітряної тривоги персонал об’єктів торгівлі виганяє відвідувачів на вулицю.

Тому міська влада дала роз’яснення, як мають діяти персонал та відвідувачі об’єктів торгівлі, коли оголошено тривогу.

При повітряній тривозі адміністрація магазину/супермаркету/ТЦ/ТРЦ повинна:

повідомити відвідувачів про повітряну тривогу за допомогою системи оповіщення (гучномовець, сирена, сигналізація, акустична система).
проінформувати всіх відвідувачів про найближчий притулок (укриття). Це також може бути паркінг або підвал. До найближчого укриття призведуть вказівки на стіні або на підлозі з направленням у притулок.
якщо в магазині немає притулку (укриття), адміністрація магазину має визначити найбезпечніше місце у приміщенні магазину, куди під час тривоги йде персонал та відвідувачі.

Дані роз’яснення є обов’язковими до виконання.