Компанія «Одесагаз-Постачання» просить споживачів бути відповідальними та вчасно платити за газ, а саме – до 25 числа кожного місяця.
Про це повідомляється на сторінці компанії у Facebook.
«Наша Компанія робить все можливе для стабільного постачання газу всім нашим клієнтам.
Будьте відповідальні та платіть за спожитий енергоресурс вчасно – до 25 числа кожного місяця»,
– йдеться у повідомленні.
Також «Одесагаз-Постачання» нагадує, що одесити можуть обрати найзручніший для себе спосіб розрахунку за природний газ, а саме:
- на сайті компанії;
- в особистому кабінеті для побутових споживачів;
- за допомогою чат-ботів Viber та Telegram;
- у відділенні найближчого банку;
- у терміналах самообслуговування;
- у будь-якому відділенні «Укрпошти».
Ті споживачі, які не змогли отримати паперову квитанцію додому, можуть завантажити електронну квитанцію для розрахунку в чат-ботах або особистому кабінеті.
Нагадаємо, раніше компанія «Одесагаз-Постачання» відновила доставку паперових рахунків.
Фото з Facebook-сторінки компанії «Одесагаз-Постачання»