Перший із них уже прибув до Румунії та готується повернутися назад. До нього увійшли 300 двадцятифутових контейнерів.
Про це повідомили у прес-службі Українського Дунайського пароплавства (УДП).
Вперше контейнерний караван сформували наприкінці травня. До нього увійшли самохідне судно «Капітан Ширков» та п’ять барж. Це дозволило перевезти до каравану загалом 300 контейнерів.
Наразі розвантажувальні роботи у Констанці завершено. Більшість каравану (180 контейнерів) вже завантажені імпортним вантажем.
У компанії зазначили, що контейнерний напрямок – це можливість використовувати річковий флот пароплавства ефективніше.
Адже каравани із зерном, як правило, змушені здійснювати зворотні переходи до баластів. У той же час, контейнерні перевезення можуть бути потрібні як для експортних операцій, так і для імпортних.
“Ми починали контейнерні перевезення з невеликих обсягів, у квітні-травні частка експортних вантажів у рази перевищувала імпорт. Але нам вдалося знайти баланс, зацікавити фрахтувальників, сформувати потрібні обсяги вантажу в обох напрямках. Наша ідея сформувати контейнерний караван спрацювала, попит на контейнерні перевезення буде зростати – ми це вже відчуваємо”, – наголосив керівник УДП Дмитро Москаленко.
Нагадаємо, що чорноморські порти України, зокрема, Одеський, Южненський та Чорноморський заблоковані військовим флотом російської федерації.
Раніше повідомлялося, що близько 100 суден стоять у Чорному морі біля румунського порту Суліна, очікуючи на проведення через Сулинський морський канал. Це найзручніший і найглибший шлях до дунайських портів України. Тобто в морі утворилася справжнісінька пробка .