10 червня на Головному одеському поштамті знову безліч людей зібралися з однією метою – стати володорями нової марки “Ассоль вже не та”.
На цей раз це суто місцевий “продукт”. Автором марки став одеський художник карикатуріст Віктор Джевага.
Він зробив серію малюнків для конкурсу воєнних карикатур “Русский военный корабль иди …”. Виставка цих малюнків нещодавно відбулася у Всесвітньому клубі одеситів. Жюрі конкурсу віібрало саме цей сюжет для видання марки, яка має стати філателістичною цінністю. А сьогодні нарешті ця марка була офіційно випущена в світ.
Випуск марки став можливим завдяки зусиллям одеситів та миколаївців. Автором ідеї була Тетяна Чичкалюк, голова правління Асоціації туризму Миколаївської області. Вона хотіла, щоб марка була присвячена українським жінкам. Саме це створило унікальну ситуацію – у гасінні вперше взяли участь відразу дві дирекції Укрпошти – Одеська та Миколаївська.
Інтерес до новинки знову перевершив всі очікування. Люди штурмовали продавців, але звісно, на всіх не вистачило. Але в дирекції Укрпошти пообіцяли надрукувати ще одну партію примірників, які мають з’явитися незабаром у вільному продажі.
Нагадаємо, що марка з’явилася завдяки ротарі-клубам Одеси та Миколаєва, Всесвітньому клубу одеситів, Клубу одеських карикатуристів, Національній туристичній організації України (Асоціації лідерів туризму Миколаївської області) та ГО “Одеса ВАУ”.
Фото Юлії Сущенко