Новини Одеси та Одеської області

“Країна, дружня до тварин”: в Україні пройде конкурс серед журналістів

“Країна, дружня до тварин”: в Україні пройде конкурс серед журналістів

За ініціативи Save Pets of Ukraine й підтримки компанії Kormotech та ГО “Інтерньюз-Україна” проводиться всеукраїнський конкурс журналістських матеріалів «Країна, дружня до тварин»

Організатори запрошують до участі журналістів всеукраїнських та регіональних медіа, що пишуть на екологічні, соціальні та навколобізнесові теми, висвітлюють тренди, діяльність зоозахисних організацій, притулків та зооволонтерів.

Адже, як стверджують організатори, ми маємо пам’ятати, що гуманне ставлення до чотирилапих завжди на часі і є маркером зрілості суспільства.

З початком повномасштабної війни фото та відео, на яких українці виносять домашніх улюбленців із-під обстрілів, евакуюють, прихищають, годують, переховують в укриттях, вражають і розчулюють щодня.

Потужний промінь енергії й віра в людяність виникли після теракту на Каховській ГЕС. Адже щодня з’являлися нові світлини й відео, де рятувалося кожне життя, навіть найменше.

Аби зберегти цей імпульс, аби голос українських тварин, які страждають від війни, був почутий, аби припинити екоцид в Україні, спричинений росіянами, про це треба писати. Тим самим надсилаючи потужний меседж не тільки в Україні, а й світові, вважають організатори.

Щоб привернути суспільну увагу до цієї теми, важливо розповідати історії тварин та людей, що опікуються чотирилапими під час війни.

Умови участі у конкурсі:

  • Опублікувати(1) в медіа матеріал на одну із тем, запропонованих організаторами, у період від 1 червня по 1 вересня 2023 року.
  • Заповнити реєстраційну форму та надіслати посилання на опублікований матеріал та/чи файл із ним(2).
  • Дедлайн подачі заявок — 1 вересня 2023 включно.

Відповідно до тематики та особливостей робіт, що надійдуть на розгляд експертного журі, організатори оберуть кількох переможців та відзначать грошовими винагородами:

  • гран-прі – 40 тис. грн,
  • І, ІІ та ІІІ місця по кілька учасників  — по 20, 15, 10 тис. грн відповідно,
  • низка спеціальних відзнак – по 5 тис. грн.

Нагородження переможців відбудеться 20 вересня 2023 року. Про час і місце проведення церемонії нагородження повідомлять згодом.

Теми для матеріалів:

  • Як працюють та виживають притулки для тварин в Україні в умовах війни.
  • Чотирилапі заручники війни: вплив повномасштабної війни на екосферу та добробут тварин в Україні.
  • Теракт на Каховській ГЕС і російський екоцид в Україні.
  • Людина, тварина, середовище: найкращі практики рівноправного співіснування.
  • Як працює інфраструктура зоозахисту в Україні: люди, ланцюжки, рішення.
  • Можу, допомагаю: як стати петфрендлі та допомогти покращити становище тварин. Гайд для кожного.
  • Історії відданості: рятуючи чотирилапих (та їхніх людей) в Україні.
  • Тварини й корпоративна соціальна відповідальність: зоозахисні ініціативи українського бізнесу.

Доречі, компанія Kormotech тривало і системно опікується проєктами з покращення добробуту українських котів і собак. За 20 років роботи команда втілила 14+ соціальних проєктів допомоги тваринам:

  • курс гуманної освіти для школярів «Маленький Принц»,
  • щорічну Всеукраїнську акцію «Візьми собаку на роботу»,
  • школу підвищення професійної кваліфікації ветеринарів Optimeal Expert,
  • гарячу лінію та онлайн-сервіс безплатної ветеринарної турботи Optimeal Expert 9100,
  • платформу адопції Look 4 Paws,
  • глобальний ланцюжок допомоги українським чотирилапим, що постраждали від війни Save Pets of Ukraine, якому передував проєкт «Не залишай нас в АТО» від 2014 року.

Там вважають, що потрібно змінювати ставлення до тварин не лише в Україні, але й в усій Східній Європі. Своїм прикладом вони показують, що чотирилапі — то члени родини, а не власність.

Цей конкурс — ще одна можливість допомогти українським тваринам бути почутими, тому ми не вагаючись його підтримали, —

говорить Катерина Ковалюк, представник виробника кормів та товарів для тварин.

Для підготовки матеріалів учасники можуть скористатися підбіркою корисних ресурсів. Ознайомитися з матеріалами можна, завантаживши медіакіт конкурсу.

Також організатори готові надати всебічну консультаційну підтримку щодо вибору й опрацювання теми.

Конкурс відбувається вперше, однак організатори сподываються на його продовження.

Контакти організаторів: Анастасія Столяр, менеджерка із зовнішніх комунікацій Kormotech, +38(096)4184102, [email protected].

Save Pets of Ukraine — Всеукраїнська ініціатива з комплексної допомоги чотирилапим під час війни. Заснована українським виробником харчування для котів та собак Kormotech. Ініціатива реалізується у партнерстві з ГО «Елемент життя». А також благодійним фондом U-Hearts, партнером із залучення допомоги від глобальної спільноти. Save Pets of Ukraine об’єднала десятки неприбуткових та бізнесових організацій та приватних донорів у США, Англії, Європі та Україні. На цей час ініціатива надає корм для притулків та зооволонтерів. Забезпечує медпрепаратами ветеринарів. А також впроваджує комплексну підтримку притулків для котів та собак.

Kormotech — глобальна сімейна компанія з українським корінням, що з 2003 року виробляє високоякісне харчування для котів і собак під брендами Optimeal, CLUB 4 PAWS, Гав!, Мяу! Компанія має виробничі потужності в Україні та ЄС. Асортимент налічує понад 650 позицій. Kormotech – лідер в Україні, входить у ТОП-60 світових виробників харчування для тварин і ТОП-20 найбільш динамічних петфуд-брендів. Kormotech реалізує у 40 країнах світу продукцію своїх брендів та власних торгових марок партнерів.

«Інтерньюз-Україна» — інформаційний партнер конкурсу, одна з найбільших ГО в Україні. Організація працює у сфері стратегічних комунікацій, розвитку медіа та інформаційної безпеки з 1996 року. Серед її партнерів — USAID, Представництво ЄС в Україні, ЮНІСЕФ, Міжнародний фонд «Відродження», Рада Європи, посольства країн-членів ЄС та Британська Рада.

(1)До участі приймаються матеріали, опубліковані на шпальтах друкованих медіа чи на офіційних сайтах онлайн-медіа, випущені в теле- та радіоефірі. Публікації конкурсних робіт можуть бути продубльовані в офіційних аккаунтах медіа в соцмережах чи на каналах YouTube. Але публікації, зроблені ТІЛЬКИ в соціальних мережах, до участі в конкурсі не приймаються.

(2)Дані про себе учасниця/учасник вносить у відповідні розділи онлайн-анкети для реєстрації, туди ж додає посилання на матеріал чи прикріплює файл. Надсилати матеріали поштою чи на електронну адресу не потрібно.

Читайте також: Житель затопленої Херсонщини пішки дістався Одеси, рятуючи собаку

Висловіть вашу думку. Це важливо.
Підписатися
Сповістити про
guest
0 коментарів
Вбудовані Відгуки
Переглянути всі коментарі
Ще за темою
Всі новини

купить квартиру в Одессе

Вибір редакції