Одеська реклама (особливо подорожня) не може бути просто рекламою. Її ніхто не помітить, і уваги навіть не зверне. Реклама має зупиняти, змушувати вчитуватися, замислюватись і, звичайно, посміхатися.
Ну ось, здавалося б, звичайнісінький вуличний рекламний подорожник. Що пропонують перехожим? Не повірите – препарат під назвою «Антидепресо». Ну, що ще може бути більше в тему в наші часи?
Втім, якщо ви вирішили, що ця «заманка» виставлена біля аптеки, то помиляєтеся. Адже йдеться про каву.
Вчитаємося: виявляється, ця сама кава антидепресо містить у собі, як говорить текст, 0 відсотків кави і … 100 відсотків коньяку. Далі слідує, що «препарат» дуже рекомендує «мама Васі».
З іншого боку рекламного подорожника ви можете насолодитися іншим посилом від мами Васі, щоправда, вже трохи інакше.
Ось ви запитаєте, що за мама Васі така … Так називається кафешка в тихому центрі, яка, до речі, відома ще й тим, що постійно змінює свій зовнішній вигляд. Зараз вона виглядає (любуйтесь!), По-справжньому передсвятково. Головне ж — повз нього не пройдеш, не посміхнувшись.
Таке ось «антидепресо».
Читайте також:
- «Бавовна» на Кримському мосту надихнула українців на жарти та меми
- Українці висміяли російського диктатора за оголошення могилізації
Фото Марії Котової