Дуже часто навіть найцікавіший і необхідний користувачам мобільний додаток втрачається в загальному потоці і не потрапляє до своєї цільової аудиторії. Щоб воно стало популярним і отримало необхідну кількість завантажень, мало зробити його зручним та унікальним, потрібно ще правильно просувати продукт у ніші аналогічних додатків. Як це правильно зробити?
Чому важливо просувати мобільний додаток?
Відразу зазначимо, що намагатися самостійно робити просування свого мобільного додатка не варто. Ваше завдання зробити максимально якісний зручний продукт, а ось як його презентувати на ринку мобільних додатків – це вже справа професіоналів.
Отже, почати просування нового додатка необхідно з пошуку команди, яка допоможе у реалізації цього питання. Якщо ви хочете відразу побачити результат і реальні завантаження свого мобільного додатка, то краще звернутися до команди, яка займається просуванням на ринку вже не один рік, наприклад, AdvertMobile. Новачки в цій галузі тільки пробують свої сили та набиватимуть собі руку методом проб і помилок.
Експерти компанії AdvertMobile розповідають, що грамотне просування мобільних додатків допоможе:
- Збільшити кількість користувачів. Чим більше користувачів завантажить та встановить програму, тим більше шансів отримати прибуток від свого бізнесу вже найближчим часом.
- Зробити програму видимою для цільової аудиторії. Ні для кого не секрет, що магазини Google Play та App Store оцінюють програми за кількістю завантажень та відгуків. Просування допоможе підняти додаток у пошуковій видачі магазинів, а також потрапити до топ-добірки.
- Обійти конкурентів. Будь-який навіть найкращий додаток має ряд конкурентів. Саме завдяки професійному просуванню можна без проблем оминути конкурентів.
- Поліпшити мобільний додаток. Завдяки просуванню, ви будете отримувати відгуки про роботу своєї програми та на їх основі робити висновки, покращувати програму та виводити її на якісно новий рівень. Постійне покращення продукту допоможе не лише утримати аудиторію, а й залучити нових клієнтів.
Що потрібно знати про просування мобільних додатків?
Професійне просування ринку послуг передбачає безліч нюансів і аспектів. Це питання не терпить аматорів, тому краще звертатись за допомогою до фахівців. Проте кожна людина, яка планує замовити послуги з просування свого мобільного додатка, повинна знати основні моменти:
- Необхідно відстежувати поведінковий настрій аудиторії та вивчати аналітичні дані. На їх основі можна вибирати ефективніші інструменти для просування.
- Використовувати для кращого просування ключові слова, іконки та відео. Тобто проводити органічне просування (ASO). У цьому випадку дуже важливо не тільки оптимізувати назву чи опис продукту. Також потрібно стежити за змінами алгоритмів роботи Google Play та App Store.
- На постійній основі вивчати й що дуже важливо: реагувати на відгуки клієнтів про роботу та зручність програми. Деякі компанії в просуванні використовують проактивну взаємодію з аудиторією, наприклад, задоволені користувачі, які залишають свій відгук або рекомендують додаток друзям, отримують різноманітні бонуси від компанії.
- Не варто забувати про використання таргетованої та пошукової реклами, а також просування в соціальних мережах та на YouTube.
Використання всіх цих аспектів, а також співпраця з професіоналами з просування мобільних додатків дозволять вивести ваш продукт на перші рядки рейтингу та принесуть прибуток.
*на правах реклами