Новини Одеси та Одеської області

Топ-4 навичок, які має вміти кожен SMM-менеджер

Топ-4 навичок, які має вміти кожен SMM-менеджер

Суперсила SMM-ника. У чому вона? В умінні керувати одночасному 5+ проєктами та не переплутати куди який пост ставити? У можливості створювати креативи в літаку, полі та в лісі? Або – у вдалому колажі, цитаті, яку завтра згадуватимуть у всіх блогах країни. А може хорошому SMM-фахівцю достатньо вміти оперативно відповідати на дописи й аналізувати показники роботи з блогерами та рекламою? Давайте розбиратися!

Стратегія

Побудова стратегії – це шлях до мети, розуміння того, якими мають бути сторінки, контент, ton of voice бренду. Він складається з кількох етапів – кроків, без яких ви не побачите повної картини дій.

Розробка стратегії включає:

  • Аналіз і створення портретів цільової аудиторії. Дайте відповідь на запитання про те, хто ваші клієнти, як їх звати, чи мають вони дітей або кішку з собакою, де вони живуть, як і коли читають новини. Що більше ви дізнаєтеся про людей, їхні проблеми – то якісніше зможете вирішити їхню потребу і донести свою цінність. Зокрема й за допомогою соцмереж.
  • Аналіз ніш і конкурентів. Необхідно проводити для того, щоб розуміти, що ви можете запропонувати клієнту – унікальний товар, гарантію, обслуговування, авторський підхід – будь-яка навіть, здавалося б, дрібниця, може зробити ваш проєкт успішним. У цьому сегменті також можна аналізувати юзабіліті сайту, швидкість відповідей на запити тощо.
  • Аналіз майданчиків соцмереж (і не тільки) для розміщення контенту, товарів і побудови діалогу з потенційним клієнтом. Це допоможе створити стратегію присутності компанії в тих чи інших соцмережах.
  • Вивчення необхідних інструментів для роботи в соцмережах і розробку системи KPI.
  • Оцінку впливу SMM на бізнес-клієнта та загальну маркетингову стратегію компанії.

Креатив

Зробити так – щоб у саме серце, зачепило за болюче місце або стало вірусним. Усе це потрібно і важливо робити. З урахуванням того, що контент (і текст, і картинка, і головна ідея) будуть правильно позиційовані – відповідно до цілей і місії продукту.

Робота з проєктами, спецпроєктами, формування рейтингів і топів, сценаріїв, створення брендованих каналів, преспасів, партнерських програм тощо – все це вимагає не тільки знань, а й відчуття стилю, креативного мислення, спостережливості.

Адаптація контенту під різні формати (блог, Twitter, Facebook), заходи, створення текстів – для всіх цих можливостей SMM-щику необхідні і знання ніші, і креативний підхід.

Синергія шрифтів, впізнаваних зарубок, кольорів, тону спілкування – створює цілісну картину і розуміння того, чим займається бренд.

Контент і комунікація

SMM-фахівець має вміти створювати контент-план, спрямовувати вектори контенту і розуміти, що текст може вирішувати потреби і закривати питання потенційного клієнта. Також він має вміти адаптувати контент під різні формати, релізи, соціальні мережі, відеоролики, месенджери. А крім цього – готувати і розуміти відповідні інфоприводи.

Контент може допомогти спрямувати обговорення в потрібне русло, викликати активність в обговореннях користувачів (як позитивні, так і негативні!).

Контент – це не тільки про текст. Хороший відеоролик, фото або цитата – можуть принести не менше, а то й більше користі. Головне завдання фахівця – зрозуміти як їх створювати.

Що стосується комунікації. Це дуже важливий момент, який стосується і компанії, і клієнтів. Відповіді на запитання, коментарі – важливий репутаційний момент. Адже якщо клієнт запитує про ціну, графік роботи тощо – ви зобов’язані йому відповідати. Цей момент також треба враховувати і під час роботи з негативом. Ігнор, тон відповіді, проста “відписка” – це все важливі моменти, які можуть або знищити бренд, або зашкодити компанії, або – навпаки, зробити з вас героя.

SMM не закінчується на постингу та сторіс. Комунікація – це те, без чого робота в соцмережах, зрештою, буде марною.

Аналітика

Ну і куди ж без аналізу інформації. Всі дані про те, як користувачі взаємодіють з публікаціями, скільки людей їх бачить, чи діляться інформацією вашого бренду – важливо правильно аналізувати.

Цифри повинні не тільки зростати (або падати). SMM-фахівцю важливо розуміти причини їхнього зростання або падінь, знати, як з ними працювати.

Аналіз даних допомагає знайти слабкі точки та ідеї для зростання, нових можливостей. Це обов’язковий елемент роботи, без якого складно зрозуміти, як рухатися команді та бренду (або продукту) далі.

Навчання SMM секретам і можливостям – це не завжди просто і легко, як може здатися. Але можливості цієї професії – дійсно унікальні. Хороший SMM-фахівець – це не тільки про те, що ви можете працювати в будь-якій точці світу й отримувати хороші гроші. Експерт із просування в соцмережах – це про динаміку, постійний рух, креатив і можливість побачити, як завдяки твоїм ідеям змінюється життя цілої компанії.

Розібратися з важливими тонкощами, робочими інструментами і головне – практичними сторонами роботи можна на курсі SMM-спеціаліст в академії інтернет-маркетингу Webpromoexperts. Ви опануєте з нуля нову digital-професію, яка входить до десятки найбільш затребуваних спеціальностей на ринку праці. Зможете працювати в офісі або брати проєкти на фрілансі, а також розберетеся у всіх тонкощах SMM. Зрозумієте, як просувати свій бізнес у соцмережах і що необхідно робити своїми руками, а що можна автоматизувати. Пам’ятайте – ваші можливості – завжди у ваших руках!

Висловіть вашу думку. Це важливо.
Підписатися
Сповістити про
guest
1 Коментар
Вбудовані Відгуки
Переглянути всі коментарі
Оксієнко Ганна
Оксієнко Ганна
11 місяців тому

А створювати сайти він так само повинен вміти чи ні?

Ще за темою
Всі новини

купить квартиру в Одессе

Вибір редакції