Новини Одеси та Одеської області

Що таке таргетована реклама та як вона працює?

Що таке таргетована реклама та як вона працює?

Чи виникало у вас відчуття, що соціальні мережі постійно слідкують за вами? Помічали, що тільки-но переглянете певний інтернет-магазин, певний товар чи послугу, як соціальні мережі «підсиплють» вам у стрічку купу аналогічних пропозицій? Насправді ніякого шпигунства за вами нема, це просто працює таргетована реклама.

Що таке таргетована реклама?

На сьогодні такий різновид реклами зустрічається дуже часто. Робити налаштування таргету самотужки — все одно що просто так витратити час. Краще послуги з налаштування таргетованої реклами замовляти в спеціальних агенціях. Тоді рекламні оголошення спрацьовують стовідсотково і потрапляють точно в цільову аудиторію. Але перш ніж шукати агенцію, треба розібратися як все працює.

Таргетована реклама — це рекламні оголошення для соціальних мереж і не тільки. Але це не просто реклама, яка випливає без потреби. Можна сказати, що таргетована реклама більш індивідуальна, налаштована на конкретного споживача, тому що під час її налаштування можна встановити певне націлювання на конкретну аудиторію. Такі оголошення працюють краще, ніж звичайна реклама, тому що місять у налаштуваннях необхідний набір сегментів, що з великою імовірністю потраплять на очі саме тій людині, яка шукає цю інформацію. Така реклама розрахована на конкретного клієнта, саме тому вона працює більш прицільно і завжди видна лише потенційному покупцеві, а не всім користувачам соціальної мережі.

Якщо хочете щось продати в соціальних мережах, то без таргетованої реклами зробити це майже нереально.

Які переваги надає таргетована реклама?

Якщо ви хочете розвивати свій бізнес та не просто продемонструвати певній аудиторії свою пропозицію, а примусити зробити покупку, то варто розібратися у всіх перевагах (а вони дійсно величезні), які надає цей різновид рекламних оголошень.

Як розповіли фахівці агенції Comon до найголовніших переваг таргетованої реклами відноситься:

  1. Швидкий запуск. Таргетована реклама дуже швидко запускається. Для створення рекламного оголошення знадобиться хвилин 20-25. Ще стільки ж для усіх підтверджень та налаштувань. Тому всього за годину smm послуги — у вашій кишені.
  2. Прицільна здатність рекламного оголошення. Таргетована реклама демонструється лише тим, хто є потенційним клієнтом та зацікавлений у пропозиції, про яку йдеться в рекламі. Наприклад, реклама жіночої косметики не буде демонструватися чоловікам, так само як юридичній послуги людям, які не досягли 18-річного віку.
  3. Можливість створювати, так звані, персоніфіковані оголошення. Наприклад, для людей, які проживають в одному районі, чи для людей, які мають певне хобі.
  4. Зручна статистика показів. Що дає змогу проаналізувати та виявити слабкі та сильні місця в конкретній рекламній кампанії. Також, що є невідмінною перевагою: вся статистична інформація збирається програмою в зручні для використання таблиці.

таргетована реклама

Якої мети можна досягнути, використовуючи таргетовану рекламу?

Цей різновид інтернет-реклами цілком задовольнить будь-яку рекламну кампанію для будь-якої фірми: як новачка, так і справжнього флагмана бізнесу.

Таргетована реклама, налаштована професіоналами агенції Comon, допоможе:

  • Отримати більше лідів та збільшити кількість відвідувачів на сайті.
  • Збільшити кількість підписників у соціальній мережі.
  • Покращити впізнаваність бренду.
  • Збільшити продажі.
Висловіть вашу думку. Це важливо.
Підписатися
Сповістити про
guest
0 коментарів
Зворотній зв'язок в режимі реального часу
Переглянути всі коментарі
Ще за темою
Всі новини

купить квартиру в Одессе

Вибір редакції