Тривають екстрені вимкнення електрики. І це може статися навіть тоді, коли ви користуєтесь банкоматом чи терміналом. Що буде із грошима? І як дістати картку?
Фахівці ПриватБанку пояснили, як повернути гроші, якщо світло вимкнули і вони залишилися в банкоматі.
Якщо трапилося так, що ви вже поклали в банкомат (видача та прийом грошей) або термінал (тільки прийом грошей) гроші (всю суму або частину) і раптово відключили світло, чиніть так.
- Зателефонуйте на «гарячу лінію» банку, послугами якого ви користуєтеся (наприклад, «ПриватБанк» – 3700, «Ощадбанк» – 0-800-210-800), дочекайтесь зв’язку з оператором та подайте заявку на повернення коштів.
- Повідомте номер терміналу або банкомату (завжди вказаний на пристрої), його адресу, внесену суму та приблизний час проведення операції.
- Коли заявку буде опрацьовано, а гроші вилучать із терміналу та перерахують, кошти повернуть вам на карту.
Якщо ви не можете зв’язатися оператором банку з мобільного зв’язку, вирушайте до найближчого банківського відділення.
Якщо ви користувалися одним із вуличних терміналів, і під час відключення світла він відключився або завис, зателефонуйте на «гарячу лінію» технічної підтримки. Як правило, потрібний номер телефону вказаний на терміналі. Оператор підкаже вам, як можна повернути гроші або завершити розпочату банківську операцію.
До речі, краще користуватися пристроями, що знаходяться у приміщеннях банків. Там, за потреби, можна розраховувати на допомогу співробітників установи.
Читайте також: