Ніяк не очікувала, що тема електрики стане настільки довготривалою та актуальною – ось уже третій тиждень поспіль. Ще трохи – і вона перейде до розряду вічних. А так хотілося написати про щось хороше, підняти настрій собі та оточуючим…
Отже, у п’ятницю до редакції «Одеського життя» зателефонувала читачка і розповіла, що не може додзвонитися до ДТЕК, щоб передати показання електролічильника. Жінка плакала, хоч і намагалася це приховати. Вона дзвонила кілька днів поспіль і чула тільки автовідповідач, який повідомляв, що або «номер не є дійсним», або «абонент не може прийняти ваш дзвінок». Іноді в трубці запанувала тиша. При цьому, як виявилося, передати свідчення лічильників у газову службу та «Інфоксводоканал» можна було без жодних проблем. Дзвінок же на ДТЕК перетворювався на суцільні тортури, адже запізнитися з передачею показань лічильника, отже, заплатити більше. Для людей з невеликим доходом, втім, зараз і для всіх інших це має значення.
До речі, співробітники редакції, включаючи мене, також переконалися в цьому на власному досвіді. Що називається, перевірено на собі. Я особисто намагалася додзвонитися до ДТЕК, але марно. Щоправда, це було два тижні тому, але не думаю, що за цей час щось змінилося. З трубки мобільного 25(!) хвилин лилася приємна музика – і жодних ознак життя. Ймовірно, співробітників ДТЕК хтось обдурив. Їхній колл-центр існує не для того, щоб розвивати музичний кругозір клієнтів, а для прийому дзвінків і, при необхідності, консультації абонентів. Свої меломанські потреби одесити можуть задовольнити й іншим шляхом.
Я розумію, що через перебої зі світлом і зв’язком останнім часом претензії до електромереж зросли багаторазово. І, смію зауважити, ці претензії більш ніж обґрунтовані. Це стосується і відсутності адекватних графіків відключень, і будь-якого зворотного зв’язку, і хоч якихось пояснень від керівництва ДТЕК, що робиться для стабілізації ситуації і як довго триватиме блекаут. Від нестачі інформації люди просто перебувають на межі. Причому всі критичні висловлювання для одеської ДТЕК – як з гусака вода. Ігнорування одеситів продовжується.
Наразі все пов’язано на електроніці – комп’ютерах, мобільних телефонах. І якщо немає зв’язку, здається, що життя зупиняється. Але як тоді свідчення лічильників приймають інші комунальні служби? Зрозуміло, що останні події внесли певний розлад у наше життя, обмежили можливість не лише спілкуватися, а й зв’язуватися з комунальниками чи державними структурами. Однак, що б не відбувалося, це не привід залишати людей без допомоги і до всіх інших неприємностей змушувати їх нервувати ще й через таку нісенітницю, як передача показань лічильника.
Ірина Сорокіна
Інші блоги «Одеського життя»: