Про це повідомляє пресслужба Державної служби морського та річкового транспорту України.
Як зазначається, інцидент стався внаслідок ряду порушень, які допустили посадові особи та відомства. Серед них екіпаж, капітан і власник танкера Delfi (британська компанія Mister Drake PC), Асоціація морських портів України, Державна прикордонна служба, Держекослужба і капітани портів.
Зокрема, судновласник і екіпаж танкера допустили такі порушення: відсутність системи управління безпекою, передбаченої міжнародними стандартами, аварійний стан судна, наявність на судні трьох членів екіпажу, тоді як обов’язковим мінімумом є п’ять чоловік. Крім того, капітан танкера під тиском судновласника категорично відмовлявся від будь-якої допомоги (зокрема, з боку порту Південний) до того, як був змушений подати сигнал лиха MAYDAY.
Фото: Думская