Новини Одеси та Одеської області

Як вибрати ідеальну панель lcd для рекламних кампаній?

Як вибрати ідеальну панель lcd для рекламних кампаній?

Щоб привернути увагу покупців, недостатньо правильно розкласти товар на полицях у магазині. Для збільшення продаж необхідно використовувати також рекламні конструкції. Звичайні плакати та інформаційні борди вже навряд чи когось здивують, а ось використання у торгових залах РК-відеопанелей саме те, що потрібно.

Чому рекламні lcd панелі такі популярні?

Підвісні ультратонкі медіапанелі останнім часом стали дуже популярними. Їх все частіше можна побачити як у великих супермаркетах, так і маленьких магазинах. Ця рекламна конструкція має ряд переваг, завдяки чому її популярність зростає день у день:

  1. Завдяки своїм технічним характеристикам, lcd панель забезпечує максимально якісну передачу зображення відразу з двох сторін. Новий формат дозволяє виділятися на фоні конкурентів, оскільки панелі забезпечують високу деталізацію картинки з насиченою передачею кольору.
  2. Можливість транслювати різні формати зображення: як фото, так і відео. Звісно, ​​краще використовувати відеорекламу. Вона значно більше привертає увагу покупців, ніж статична реклама.
  3. lcd панелі дозволяють також доповнити відеорекламу звуковими доріжками.
  4. При підключенні відразу кількох панелей в одному торговому залі ними легко можна керувати віддалено за допомогою спеціального обладнання. Також не буде важко замінити старий відеоролик на новий або змінювати його в залежності від завдань рекламної кампанії.
  5. Використовувати lcd панелі можна не тільки в продуктових магазинах, а й в аптеках, будівельних супермаркетах, а також у кафе та ресторанах.
  6. На відміну від звичайних телевізорів, які потрібно час від часу вимикати, рекламні lcd панелі не перегріваються і можуть працювати при необхідності без вимкнення протягом 24 годин і більше.
  7. Завдяки стильному та сучасному дизайну панелі гармонійно виглядають у будь-якому інтер’єрі.

lcd панелі

Що потрібно враховувати при виборі lcd панелі?

Перш ніж купувати нове рекламне обладнання, потрібно вирішити: де воно буде встановлено та яка інформація демонструватиметься. Виходячи з цього, при виборі lcd панелі необхідно враховувати:

  • Розмір. Найчастіше для торгових залів та магазинів використовуються панелі у трьох найпопулярніших розмірах екрану: 43, 49 та 55 дюймів. У великих торгових залах можна розміщувати панелі з діагоналлю 55 дюймів, в менших залах гармонійно виглядатиму панелі з діагоналлю 43 або 49 дюймів. Панелі з більшою діагоналлю не рекомендується використовувати у приміщеннях.
  • Яскравість. При виборі панелі для встановлення в торговому залі слід враховувати такий показник як яскравість. Для приміщень цілком підійдуть конструкції з яскравістю до 500 нит (кд/м2). Більше не потрібно, тому що надмірна яскравість зашкодить зображенню.
  • Час відгуку. Здебільшого lcd панелі використовуються для демонстрації відео. Щоб зображення було плавним і чітким, час відгуку не повинен перевищувати 5-6 мс.
  • Енергоспоживання. Щоб заощадити на електроенергії під час використання lcd панелей, рекомендується купувати моделі з низьким енергоспоживанням. Це особливо актуально, якщо конструкції працюватимуть 24 години та більше.
  • Додаткові налаштування. При покупці поцікавтеся, якими додатковими налаштуваннями оснащена LCD панель. Наприклад, деякі моделі мають функцію автоматичного регулювання яскравості залежно від основного освітлення.

*на правах реклами

Висловіть вашу думку. Це важливо.
Підписатися
Сповістити про
guest
0 коментарів
Зворотній зв'язок в режимі реального часу
Переглянути всі коментарі
Ще за темою
Всі новини

купить квартиру в Одессе

Вибір редакції