Новини Одеси та Одеської області

Переваги використання IP-телефонії для бізнесу

Переваги використання IP-телефонії для бізнесу

Декілька десятиріч тому на зміну стаціонарному зв’язку прийшов мобільний — більш якісний та ефективний. Але з плином часу та розвитком технологій і цього стало замало. Саме тому на сьогодні особливим попитом у бізнес-рішеннях користується IP-телефонія — технологія, яка забезпечує голосовий зв’язок за допомогою інтернету. Як це працює та в чому вигода?

В чому переваги IP-телефонії

Як це не парадоксально звучить, IP-телефонія, на відміну від звичайної, дає можливість зменшити витрати й разом з тим поліпшити якість зв’язку. Такого результату фахівці, які працюють у сфері IP-телефонії, змогли досягти в результаті миттєвого оцифровування голосу та передачі його за допомогою мережі інтернет або інших цифрових каналів зв’язку.

Переваги впровадження сервісу IP-телефонія для бізнесу очевидні, якщо знати про найважливіші переваги:

  1. Високоякісний зв’язок. Користуючись послугами IP-телефонії ви раз і назавжди забудете про затримки голосу, переривання в розмові, а також додаткові звуки, які заважають повноцінному спілкуванню.
  2. Можливість зекономити на обладнанні. Роботу IP-телефонії, як і будь-якого звичайного зв’язку, важко уявити без АТС. Але для роботи цифрового зв’язку, на відміну від звичайного, використовуються віртуальні АТС, які розміщуються на спеціальних мережевих сервісах і не потребують закупки спеціального обладнання та офісу для облаштування АТС тощо. Тому економія очевидна і кожен клієнт має змогу її відчути та оцінити.
  3. Зручний контроль та керування. IP-телефонія об’єднує співробітників не лише в межах однієї країни, а й з усього світу. Щоб зателефонувати колезі з іншої країни варто набрати короткий номер. Всі розмови записуються, тому кожен керівник у будь-який час може прослухати переговори, оцінити ефективність співробітників та розв’язати будь-яке спірне питання. Статистичні дані допоможуть проаналізувати роботу співробітників компанії та перемовини з клієнтами.
  4. Можливість зекономити на дзвінках в межах країни та всього світу. Для цього потрібно створити єдиний IP-канал. В такому випадку усі розмови будуть проводитися через інтернет, що суттєво зекономить витрати на телефонію та спростить маршрутизацію дзвінків.
  5. Наявність додаткових можливостей, які постійно оновлюються. Використання IP-телефонії дозволяє з легкістю робити маршрутизацію дзвінків, проводити відео- та аудіо конференції з абонентами, які перебувають у будь-якому куточку земної кулі, налагоджувати зручний IP АТС для call центру.

бизнес

Як підключити IP-телефонію

Як правило, переконавшись в якості зв’язку та зручності IP-телефонії, керівники великих організацій вирішують скористатися цією послугою. Щоб знайти найкращий варіант для свого бізнесу, треба:

  1. Обрати оператора. Для цього потрібно вивчити пропозицій декількох компаній та обрати найкращий варіант. Обов’язково звернути увагу на додаткові можливості. Наприклад, оператор IP-телефонії Iptel пропонує своїм клієнтам не лише якісну телефонію нового стандарту, а й ряд додаткових послуг, наприклад:
    • збереження старих номерів;
    • налаштування обробки дзвінків;
    • переадресація вхідних дзвінків на мобільний і ряд інших важливих послуг.
  1. Підключити в офіс якісний та швидкісний інтернет.
  2. Закупити необхідне обладнання. Найбюджетніший спосіб доєднатися до послуг IP-телефонії — підключити через комп’ютер, встановивши спеціальний додаток. Також це можна зробити через мобільний телефон. Але фахівці радять використовувати для цифрової телефонії спеціальні IP-телефони.
Висловіть вашу думку. Це важливо.
Підписатися
Сповістити про
guest
0 коментарів
Вбудовані Відгуки
Переглянути всі коментарі
Ще за темою
Всі новини

купить квартиру в Одессе

Вибір редакції